#1 Skrevet August 3, 2009 Hei Har 2 stk A3 på tunet, en 2004 og en 2000 mod. 2004 modellen sluttet først vinduet på førersiden å virke, og så stoppet plutselig vindusviskerene.. Fant fort sikringen til vindusviskeren, men hvor i alle dager er sikringen til vindusheisen?? Har da sett i instruksjonsboken, men mulig øynene har tatt ferie de også. Så til 2000 modellen... Denne virker litt "slapp" i ræva når man kjører svinger.... Får en følelse av kanokjøring, eller at noe "svikter" bak i der.... Er nesten som noe svikter litt, før den setter seg...om noen skjønner hva jeg mener... Er dette noe kjent sak? eller noen som vet hva jeg skal se etter ? Takker for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2009 Om det er noe trøst fant ikke jeg det heller i instruksjonsboken min. På 8L ligger dette på samme som sentrallås (eller surrer jeg nå?), så mulig du kan sjekke den? Fungerer vinduet på passasjersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 Så til 2000 modellen... Denne virker litt "slapp" i ræva når man kjører svinger.... Får en følelse av kanokjøring, eller at noe "svikter" bak i der.... Er nesten som noe svikter litt, før den setter seg...om noen skjønner hva jeg mener... Er dette noe kjent sak? eller noen som vet hva jeg skal se etter ? Takker for tips. Har samme problemstilling selv, med min 8L (følelse av at ræva skal til å slippe i svinger).. Er rimlig sikker på at det er foringene i bakakslingen (forhjulstrekker, i mitt tilfelle) som er slitt.. Har bare ikke fått somlet meg til å bytte desse enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 Om det er noe trøst fant ikke jeg det heller i instruksjonsboken min. På 8L ligger dette på samme som sentrallås (eller surrer jeg nå?), så mulig du kan sjekke den? Fungerer vinduet på passasjersiden? På 8P fungerer vindusheisen på passasjersiden, samt sentrallås Snakket akkurat med møller skøyen, og de sier at det ikke er sikring på vindusheisen.... (noe jeg finner litt rart, da så og si ALLE andre funksjoner og kurser på bilen har sikring) Har samme problemstilling selv, med min 8L (følelse av at ræva skal til å slippe i svinger).. Er rimlig sikker på at det er foringene i bakakslingen (forhjulstrekker, i mitt tilfelle) som er slitt.. Har bare ikke fått somlet meg til å bytte desse enda.. Regner med at det er samme morro hos meg..... har en bil i garasjen jeg må få ut før jeg får "lekt" meg litt med den ene A3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2009 Har du ettermontert xenon på den 2004 modellen? Dårlige sett har en tendens til og knærte motor og styreenhet til viskerene. Mulig vindusheismotoren er gått i samme slengen. Bare og rive av dørtrekket og måle om det er spenning inn på motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...