#1 Skrevet August 3, 2009 Skal senke Passaten min,etter jeg satt på 19" felger ser det jo ut som jeg kjører rundt med en pickup, selv om den er høy i utgangspunktet. Noen som har et bra senkesett å anbefale helt et justerbart ett,siden jeg skal sette på et fullt kit på bilen etterhvert:) Setter pris på all respons:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2009 jeg har ett justerbart sett fra fk automotive som jeg har kjøpt av parts and retards, veldig fornøyd med det! og han gir deg god pris på det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 her på forumet heter han håkon sandberg, kan sende hen en pm så får du sikkert en ok pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 FK sitt som Håkon er selger fungerer bra, mye og justere på foran, bak kunne det vært noen cm til for de som skal helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2009 her på forumet heter han håkon sandberg, kan sende hen en pm så får du sikkert en ok pris Ja,vist du vil gjøre det så er det kjempe:) men har litt manko på penger for tiden men er jo greit å hørre med priser osv:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...