Montering av tåkelys i RS4 fanger

Anbefalte innlegg

Har en Rieger RS4 fanger som jeg skulle ha montert orginale tåkelys i, noen som har gjort dette og vet om en lur måte å montere disse?

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Rieger RS4 fanger som jeg skulle ha montert orginale tåkelys i, noen som har gjort dette og vet om en lur måte å montere disse?

 

JTE

har en 1cm tykk plastplate som jeg borra masse hull i. og skar ut hull til lampene. lakkerte de svart og la på blank netting. så limte jeg de på. har ikke detti av enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kompis monterte tåkelys på bilen hans for et par år siden..

 

Vi brukte noen flattjern-biter som vi bøyde til, og skrudde fast i støtfanger-bjelken. Så festa vi lyktene (Hella Micro DE) i disse.

 

Så fikk han tak i et par spot'er på jobben, vi demonterte disse, og brukte innfellings-rammene. Klipte hull i nettingen i fronten, limte inn spot-rammene (sikaflex) og satte sammen. Meget bra resultat :): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det såg jo veldig bra ut det! må først få kjøpt meg noen tåkelys da.... lønner det seg å ha de orginale, eller hva er best? Noen som vet hvem tåkelys som er penest? :confused:

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å vite det sikkert så tror jeg det vil være vanskelig å "modde" originale lykter til å passe i rs4-fronten...men alt er selvsagt mulig :)

 

Personlig ville jeg valgt Hella Micro DE, disse har god kvalitet, pent design og lyser bra.. Ulempen er såklart at fullpris gjerne ligger på 1000-1100kr..

 

EDIT: Hvis du mener å montere tåkelys som er originale til Rieger-fangeren, så vet jeg ikke hvordan det er å montere disse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg valgt Hella Micro DE,har de på min jeg oxo,men ikke den frontfangeren dere snakker om....

Har lyst på den RS4-fangeren senere....

rv7.jpg

rv13.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.