Spørsmål om fjerning av fremre motorfeste og triggersignal til org. dashbord

Anbefalte innlegg

Hei, har et par spm. jeg gjerne skulle ha besvart.

1. Om jeg bytter ut høyre og venstre motorfeste til 034 sine Street Density, holder dette godt nok til at jeg kan da fjerne fremre motorfeste?

Her er forøvrig link til festene: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_68&products_id=983

Eller har jeg driti meg litt ut på innkjøp av street og skulle valgt motorsport spec istedet?

2. Jeg har byttet ut originalcoilen med 034 sine DIS coiler, men beholdt ledningen som går til org. turteller i dashen min for å koble på den nye hjernen, som da gir 12v. (Den fikk signal ifra minus på org. coilen.) Men turtelleren "fungerer" bare når jeg starter eller stopper motoren. Så fort den begynner å gå, så slutter den å reagere. Fått da tips om at den trigger på et høyspentsignal og da er ikke 12v nok sannsynligvis. Noen som vet hvor høy spenning jeg må ha for å få turteller opp og gå igjen?

Edit: Fullt klar over at det selges tach adapter, men det er 500 kr jeg kan bruke på noe annet

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på dette, om noen har svar på et eller begge spm. så bare fyr løs :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til min bil har de iallefall oppstivede frontfester også... om du fjerner frontfestet og får metall mot metall er det ikke noe hyggelig effekt altså.

Streetspeccen lar deg kjøre på gate helt fint, motorsportgreiene er steinharde, du vil ikke dra på hytten med dem altså!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til min bil har de iallefall oppstivede frontfester også... om du fjerner frontfestet og får metall mot metall er det ikke noe hyggelig effekt altså.

Streetspeccen lar deg kjøre på gate helt fint, motorsportgreiene er steinharde, du vil ikke dra på hytten med dem altså!

Metall mot metall??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint, bare å ta bort det fremre feste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, når du nevner det så skal jeg faktisk kjøre opp og ned mot hytta med denne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått svar på spm. om tachsignal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.