#1 Skrevet August 3, 2009 Er det noen har som har mulighet å få tatt et bilde av toppdekselet fra en eldre 4.2 V8 motor? Ifølge Vortex skal dette passe på 16v toppene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2009 Det er jo to av dem, antakeligvis speilvendte. Du får slenge ut et par bilder av 16V toppen som du håper at er lik........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 Bilder av mitt toppdeksel, 4,2 V8 ABH-motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 De er speilvendte ja. Men antar du vil ha oljepåfyllingshullet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2009 Skal få tatt et senere jeg.. Takk for bilde Men jeg glemte å skrive at jeg trenger bilde av de deksla med 'Coil on plug' montert,som på 1.8T motoren.. Det er vel antakeligvis de som står i A8 og S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2009 Tror at du må ha toppdeksel fra en 3,6 for å få det til å passe på en 16v i alle fall. 4,2 har annen bore spacing enn 3,6, og iflg ETKA har de også annet delenr. Siden 4,2 har annen bore spacing vil plugghullene havne lenger fra hverandre... bare en tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2009 Tror at du må ha toppdeksel fra en 3,6 for å få det til å passe på en 16v i alle fall. 4,2 har annen bore spacing enn 3,6, og iflg ETKA har de også annet delenr. Siden 4,2 har annen bore spacing vil plugghullene havne lenger fra hverandre... bare en tanke... Hmm,godt poeng! Men det kan ikke være mye avvik på hulla,alt kan jo maskineres bare det er nok gods å ta av.. Ifølge Issam Abed skal det bolte rett på,ikke vet jeg.. Fant ihvertfall et bilde her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...