#1 Skrevet August 3, 2009 Vi i styret tenkte å arrangere crusing søndag den 23. august. Start på Steinkjer, med avslutning i Stjørdal med en del stopp på forskjellige plasser, med bla. grilling. Er det noen interesse i lokallaget for en gjennomføring av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2009 Yes ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Hmm ... hvis jeg er hjemme kan jeg stille, men skal til Oppdal på bryllup den helgen, så det spørs om jeg rekker å komme i retur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 Tror dette kan bli bra hvis vi får bra oppmøte og fint vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2009 Hadde håpet på respons fra flere av lokallagets medlemmer. Planen var at vi startet på Steinkjer på formiddagen søndag. Så kjørte vi sørover via straumen på Inderøya, over Skarnsundbrua med en kort pause på rasteplassen på Mosviksiden av brua. Videre derfra kjører vi til E6'n igjen og innom Verdal og Levanger. Ferden går videre mot Ekne og tar av mot Frosta. Der stanser vi på kommunegrensa mellom Levanger og Frosta, og stanser ved Sottjønna. Der tar vi en lengre pause med grilling hvor lokallagsstyret stiller med med grillmat. Etter at vi har spist oss mett kjører vi innom Frosta sentrum, til Åsen og følger E6'n til Stjørdal hvor vi avslutter dagen. Hvordan høres denne planen ut for medlemmene? Og pga. at vi skal handle inn grillmat så må vi ha ha forhåndspåmelding. Det vil ikke koste noe, men vi må vite antallet som skal være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 Jeg stiller nå iallefall otto ska du kjør tiguan da ell ? eller får du skrudd sammen padda te da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2009 Ligne på at corrado'n itj kjem på hjula igjen før neste sesong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2009 Hadde håpet på respons fra flere av lokallagets medlemmer. Planen var at vi startet på Steinkjer på formiddagen søndag. Så kjørte vi sørover via straumen på Inderøya, over Skarnsundbrua med en kort pause på rasteplassen på Mosviksiden av brua. Videre derfra kjører vi til E6'n igjen og innom Verdal og Levanger. Ferden går videre mot Ekne og tar av mot Frosta. Der stanser vi på kommunegrensa mellom Levanger og Frosta, og stanser ved Sottjønna. Der tar vi en lengre pause med grilling hvor lokallagsstyret stiller med med grillmat. Etter at vi har spist oss mett kjører vi innom Frosta sentrum, til Åsen og følger E6'n til Stjørdal hvor vi avslutter dagen. Hvordan høres denne planen ut for medlemmene? Og pga. at vi skal handle inn grillmat så må vi ha ha forhåndspåmelding. Det vil ikke koste noe, men vi må vite antallet som skal være med. hei. Høres ut som en fin plan ja.. Men vi har ikke noe jetta lenger. Den er solgt så får ikke til å bli med på tur'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2009 Hei! Uten å ha hørt med sambon om evt andre planer, så virker dette høyst interessant Tror den helga er fri for planer så langt! Er det evt noe alternativ løsning for grilling om det er vær som ikke egner seg for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2009 (endret) Hm, har ikke tenkt så langt som at hvis det ikke er grillvær, men da får vi finne oss en restaurant eller en kro. Legger ut kjøreruten her. http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D9285452.04712%26lon%3D1237633.73017%26zoom%3D9%26layers%3D0B000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Da_828244%26route%3Da_10000168779%26route%3Da_10000537754%26route%3Da_10000647070%26route%3Da_10000258731%26route%3Da_10000259229%26route%3Da_10000538379%26route%3Da_10000168898%26route%3Da_10000258941%26route%3Da_837488%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2009 Kunne tenkt meg og vært med på dette, men utgår dessverre for min del da jeg må jobbe den helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2009 Skulle gjerne vært med, men reiser til Rhådås tidlig på morgenen den dagen selvfølgelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2009 Noen flere som melder interesse for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2009 Syns det var litt lite respons her ? kan ikke alle som faktisk kommer til og delta gi lyd da ? Blir litt enklere for styret og beregne ca antall på deltakere Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2009 Teller nå 6 stk. som er interessert. Hvilken tidspunkt skal vi si start fra Steinkjer? Legger ut et forslag på kl. 16:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2009 Bekrefter min deltakelse. Samboern blir også med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2009 Tror det blir vanskelig den dagen for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2009 Ser at det er meldt regn søndagen, så jeg tror vi dropper grillingen. Foreslår at vi istedet stanser på en kro eller resturant langs ruten. Et forslag kan være Kjell's Kro på Gråmyra. Og viss ingen protesterer på det så sier vi avreise fra Steinkjer ca. 16:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2009 Har et forslag til mat: Rødbrygga på Inderøy. Her er de dyktige, og tar godt hånd om sine kunder, også de med former for matallergi. Trivelige omgivelser og mye mat for pengene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2009 Hørtes bedre ut en slapp burger på gråmyra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 24, 2009 (endret) Det ble jo en trivelig dag dette. Legger ut noen bilder fra turen. Dagen startet med 3 biler fra Steinkjer. Dette er første stopp på Inderøya, hvor vi ble 4 biler. Etter en god å lang middag ble neste stopp Skarnsundbrua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 24, 2009 Neste stopp var Sottjønna på Frosta, hvor det egentlig var tenkt grilling. Å etter en liten pause i Frosta sentrum kom det til 2 biler til på Åsenfjorden. Videre endte ferden i Stjørdal, hvor det kom til noen flere biler etterhvert, men da hadde det blitt for mørkt for kompaktkameraet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2009 Hei! Dette ble en trivelig tur ja! mye fine bilder så langt, så nå kan de som sto over turen angre seg hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2009 Alle pengene går for tiden inn i ny motor, så det hadde gått drastisk ut over matbudsjettet hvis jeg skulle ha dratt til trøndelag. Så veldig hyggelig ut! Går ut i fra at det blir flere turer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...