#1 Skrevet August 3, 2009 er det noen som vet hva eike felgene som står på audien øverst på siden heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2009 Bildene rullerer, men regner med det er denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 ja stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 det er vel mtm bimoto, kopi av rs4 sine om jeg ikke tar helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2009 allright takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2009 du vet vel ikke hvor de selges billig? kunne tenkt meg 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2009 du vet vel ikke hvor de selges billig? kunne tenkt meg 18" Skal vell være noen replica å få tak i, men ekte MTM Bimoto er ikke billig vare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2009 du vet vel ikke hvor de selges billig? kunne tenkt meg 18" Ser ikke ut som det er MTM bimoto som sitter på den bilen der ! Jeg har MTM Bimoto på min bil La ved en link til den tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=153261 Hjulene er forøvrig importert gjennom Pettersen-Autoimport . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2009 Bimoto Replica kan det se ut som http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122949 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2009 Bimoto Replica kan det se ut som http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122949 Er nok en slags Replica ja ! Den er ikke helt lik ser jeg i ytterkant av felgen Legger ved et bilde her til sammenligning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2009 Skrev bimoto replica pga det var det selger skrev i annonsen Hvis jeg ikke tar heeeelt feil så er det samme bil i salgstråden jeg linket til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2009 Skrev bimoto replica pga det var det selger skrev i annonsen Hvis jeg ikke tar heeeelt feil så er det samme bil i salgstråden jeg linket til. Kan se ut som det er samme bilen ja Fine de bilene der ! Spesielt den avbildet over her med OZ hjulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2009 Kan se ut som det er samme bilen ja Fine de bilene der ! Spesielt den avbildet over her med OZ hjulene Helt enig! OZ hjula er rå på A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...