Ulyd når jeg rygger og motor fjusker

Anbefalte innlegg

Audi Coupe Quattro typ89 2.3-20V

Når jeg rygger kommer det en ulyd bakfra, veit at diff-foringen er helt gåen, så har kjøpt ny. Kan det være den som lager ulyden? Litt merkerlig at det ikke er noe lyd når jeg kjører fremover?

Motoren min fjusker litt også, av og til når jeg trykker gassen i bånn så holder den lissom igjen, så kommer den til seg selv på ca 5000rpm. Har byttet plugger, prøvd annen lmm, fiksa falsk luft der jeg fant det, skjekket pluggledninger og prøvd annen tomgangsmotor, ingenting hjalp. Har observert litt olje oppi topdekslet nedi der plugga står. Kan det være overslag pga det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bomper denne jeg, i håp om at kloke hoder skal se den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta fordelerlokk? Opplevde det samme på min gamle.. Da hadde den ene pinnen inni lokket knukket!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelerlokket er vell det eneste jeg ikke har byttet. Skal gå ut å se på det nå. Var din sånn at den av og til var helt ok, så av og til fjuska den no sjukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.