#1 Skrevet Desember 29, 2004 Noen her på forum som kan si hvilken felg dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2004 funnet ut at det er en 2 delt orginal felg fra audi. 8,5X19 er det noen som vet hvem som lager felger til Audi? fikk høre at bbs lager mye for audi noen som vet om det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2005 lekt meg litt med photoshop.... ikke perfekt men ser litt hvordan bilen kommer til å se ut til sommern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2005 Det ble jo skikkelig pent! Hvor mye endte du opp med å betale for felgene? Har en A3 selv som jeg vurderer å kjøpe nye felger på til sommeren skjønner du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2005 Det ble jo skikkelig pent! Hvor mye endte du opp med å betale for felgene? Har en A3 selv som jeg vurderer å kjøpe nye felger på til sommeren skjønner du. Felgene kom på 14000,- tror det er ganske billig for orginale 2 delte felger. uansett så gidder jeg ikke lete etter felger med riktig innpress. ikke lett å finne 19" med Et50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2005 Meget pent! Har du kjøpt Sportback? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2005 Heisan Ronny ja har kjøpt meg sportback, sitter å tripper å venter på at den skal komme hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2005 Heisan Ronny ja har kjøpt meg sportback, sitter å tripper å venter på at den skal komme hehe. Grattis! Motor? blir den levert på de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2005 er bare en 1.9 tdi ambision s-line. blir levert med 17" rs-felg. har kjøpt de felgene til sommerfelger 8,5x19" orginal 2 delt felg fra audi, produsert av BBS. litt pinglete motor men alt kan jo ordnes med chip i senere tid hehe. kostet heller på interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2005 er bare en 1.9 tdi ambision s-line. blir levert med 17" rs-felg.har kjøpt de felgene til sommerfelger 8,5x19" orginal 2 delt felg fra audi, produsert av BBS. litt pinglete motor men alt kan jo ordnes med chip i senere tid hehe. kostet heller på interiøret. Blir bra det. Litt sugen på Sportback sjøl. En kolega har kjøpt 2.0 Tdi med Skinn/Alcantara, Navi og alt mulig. Fet bil. Din blir nok meget rå med 19". Regner med du har sett denne med MTM felger i 19". Strøkent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2005 Er ikke en BBS felg egentlig da? BBS RX er det ett eller annet som sier meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 12, 2005 Blir bra det. Litt sugen på Sportback sjøl. En kolega har kjøpt 2.0 Tdi med Skinn/Alcantara, Navi og alt mulig. Fet bil. Din blir nok meget rå med 19". Regner med du har sett denne med MTM felger i 19". Strøkent! ' Vet du om denne er senket eller orginal? hvis denne er orginal ambision så gleder jeg meg til min kommer. S-line skal jo være litt lavere. kunne godt tenkt meg 2.0tdi jeg også men bestilte meg el.stoler og helskinn + soting av ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...