#1 Skrevet August 4, 2009 Heisann. Noen som har noen felger med sommer dekk til golf 3 liggendes. Samme hva, bare det er alu. Ikke større enn 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2009 Jeg har mine 16" som jeg vurderer å selge hvis det skulle være av interesse. Send meg en PM isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Jeg skal selge mine 16" Wolfrace med Federal gateslicks 215/40 på (totalt 6 dekk hvor to er løse). Sitter på Corradoen (bilder i tråden, se link i signatur), og skal av så fort jeg har fått byttet til 5*100 understell. Pris 6500,- Ta kontakt hvis du skulle være interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 Ingen i stavanger og omegn som har har felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2009 Ingen som har någe liggendes? Må ha någe snart kjenne eg. Kan ikkje senke å kjøre på stålfelger! 16 eller 17 toms! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2009 Hmm. Mine Keskin KT8 kan alltids gå om det er interessant. Nybalanserte for en uke siden. 205/40-16, ET30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2009 (endret) Eg har felgane så eg hadde på passaten liggane. De e 205/40/R17, 7`, ET38. Kjupt nye på Jæren dekk (Dekk 1 på Voll) rundt april i fjor ! Legge ved et bilde av de når de står på bilen. Står Nankang Ultra Sport NS-2 dekk på ! Felgane e pent brukt å har gode dekk. Du kan få kjøpa de for 4500,- å då e der ingen pruting. Bare send en PM om det sko ver intressant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2009 eg har noen 17 toms...har stått på en vectra..men er utslitte dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2009 Ingen som har någe liggendes? Må ha någe snart kjenne eg. Kan ikkje senke å kjøre på stålfelger! 16 eller 17 toms! Hey eg har tenkt t d iche hørt om rat look? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2009 Hehe... Ikkje heilt på denne bilen tror eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2009 Nevner mine igjne bare som en påminnelse. Tar imot bud så du kan jo sende en PM isåfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2009 Med mindre du vil selge for 5000 kroner så er det veldig lite aktuelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2009 Max 17" på golf3 Stian Er kun et fåtall golf3 som passer 18" i mine øyne jaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2009 hei har et sett med 17 tommere... helt greie med helt greie dekk.. 1500kr.. send meg en pm om du er int.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2009 Max 17" på golf3 Stian Er kun et fåtall golf3 som passer 18" i mine øyne jaffal Enig eg har hatt 18" på en vento å det er håplaust.. det hele enda med krølla skjermer å grining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2009 Då va Roar sine felger hentet. Tror det blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...