Anbefalte innlegg

Hei , jeg var ute og kjørte nå netopp , og gasset litt på i 2 giret , også plutselig kjente jeg att en del av motorkraften forsvant , og bilen begynte og riste endel , og lyden fra eksosen ble en helt annen , pluss att når jeg kom hjem 1 km etterpå så åpnet jeg panseret og da kjente jeg litt svilukt fra motor. Lurer på om noen har en formening om hva dette kan være , om det kan være att motor går bare på 3 sylindre eller hur? Er en Audi A3 1,8 tq 2000 modell det er snakk om .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei , jeg var ute og kjørte nå netopp , og gasset litt på i 2 giret , også plutselig kjente jeg att en del av motorkraften forsvant , og bilen begynte og riste endel , og lyden fra eksosen ble en helt annen , pluss att når jeg kom hjem 1 km etterpå så åpnet jeg panseret og da kjente jeg litt svilukt fra motor. Lurer på om noen har en formening om hva dette kan være , om det kan være att motor går bare på 3 sylindre eller hur? Er en Audi A3 1,8 tq 2000 modell det er snakk om .

1. ting en bør gjøre er å ta en diagnose og se hva som dukker opp der. Enten hos din lokale Møller eller en bekjent el.l. som har en VCDS kabel.

Hvor holder du til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , men hvordan er det og kjøre med dette ? Nermeste Møller er 1 times kjøring unna. Holder til i nordland. Takk for svar forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , men hvordan er det og kjøre med dette ? Nermeste Møller er 1 times kjøring unna. Holder til i nordland. Takk for svar forresten

Er ikke noen klubb-medlemmer med VCDS kabel som kan hjelpe deg da? Så du slipper å kjøre/frakte bilen.

Vet ikke hvordan det er å kjøre med, kommer jo ann på hva som er galt......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor ganske øde til 1 time utafor Sortland , så tror ikke det . Ja sant det , men mistenker att den går bare på 3 sylindrere , også tenkte jeg att jeg skulle ta av pluggene en etter 1 og se etter gnist , men åpna bare pansere og virka jo som ett helt eventyr og komme til pluggene , men skal se på det mere senere idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke jeg ville ha kjørt noe med bilen om den bare går på 3 sylindere nei.. Har den ikke noe særlig godt av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, okey , men må vell nesten slepe den til verkstedet da . Tror ikke jeg tørr og begynne og skru på det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da slepet jeg bilen på verksted igår , og idag har di undersøkt bilen. Ringte dem nå netopp og da sa dem att det var en coil som var gåen , og dem hadde bestillt ny , er glad det ikke var noe verre. Forresten finner man ut om det er en defekt coil via vag-com eller hva det nå heter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.