#1 Skrevet August 4, 2009 Hei , jeg var ute og kjørte nå netopp , og gasset litt på i 2 giret , også plutselig kjente jeg att en del av motorkraften forsvant , og bilen begynte og riste endel , og lyden fra eksosen ble en helt annen , pluss att når jeg kom hjem 1 km etterpå så åpnet jeg panseret og da kjente jeg litt svilukt fra motor. Lurer på om noen har en formening om hva dette kan være , om det kan være att motor går bare på 3 sylindre eller hur? Er en Audi A3 1,8 tq 2000 modell det er snakk om . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2009 Hei , jeg var ute og kjørte nå netopp , og gasset litt på i 2 giret , også plutselig kjente jeg att en del av motorkraften forsvant , og bilen begynte og riste endel , og lyden fra eksosen ble en helt annen , pluss att når jeg kom hjem 1 km etterpå så åpnet jeg panseret og da kjente jeg litt svilukt fra motor. Lurer på om noen har en formening om hva dette kan være , om det kan være att motor går bare på 3 sylindre eller hur? Er en Audi A3 1,8 tq 2000 modell det er snakk om . 1. ting en bør gjøre er å ta en diagnose og se hva som dukker opp der. Enten hos din lokale Møller eller en bekjent el.l. som har en VCDS kabel. Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Ok , men hvordan er det og kjøre med dette ? Nermeste Møller er 1 times kjøring unna. Holder til i nordland. Takk for svar forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 Ok , men hvordan er det og kjøre med dette ? Nermeste Møller er 1 times kjøring unna. Holder til i nordland. Takk for svar forresten Er ikke noen klubb-medlemmer med VCDS kabel som kan hjelpe deg da? Så du slipper å kjøre/frakte bilen. Vet ikke hvordan det er å kjøre med, kommer jo ann på hva som er galt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2009 Jeg bor ganske øde til 1 time utafor Sortland , så tror ikke det . Ja sant det , men mistenker att den går bare på 3 sylindrere , også tenkte jeg att jeg skulle ta av pluggene en etter 1 og se etter gnist , men åpna bare pansere og virka jo som ett helt eventyr og komme til pluggene , men skal se på det mere senere idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2009 tror ikke jeg ville ha kjørt noe med bilen om den bare går på 3 sylindere nei.. Har den ikke noe særlig godt av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2009 (endret) Hmmm, okey , men må vell nesten slepe den til verkstedet da . Tror ikke jeg tørr og begynne og skru på det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2009 (endret) Da slepet jeg bilen på verksted igår , og idag har di undersøkt bilen. Ringte dem nå netopp og da sa dem att det var en coil som var gåen , og dem hadde bestillt ny , er glad det ikke var noe verre. Forresten finner man ut om det er en defekt coil via vag-com eller hva det nå heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...