motorproblemer 91 audi 80q 2.0 16v

Anbefalte innlegg

etter og ha fungert fint siden vinteren,så har jeg nok engang fått motorproblemer.

 

det begynte i går,det som skjer er at bilen fjusker litt på lavt turtall.

og når jeg står i lyskryss,eller skal inn i rundkjøring,og hvor jeg må stoppe opp,og når jeg skal kjøre i veien igjen,og gir gass,så stopper bilen nesten,må slure omtrent som en gammel gubbe i en toyota carina for og komme i gang.

 

for når jeg gir gass,så bare dauer bilen,for så og komme som normalt.

bilen går ellers som normalt når den får turtall.

 

noen tips?

 

kan nevne at toppdekselpakningen min er kaputt,og at 2 av pluggene drukner i olje,men det har den gjort siden i fjord høst,så regner med at dette ikke er årsaken til probleme.

pakningen skal skiftes i neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag så fikk jeg nye problemer,skulle ut på e6,og gir på,så begyner bilen og fjuske som fffff igjen,så ble litt irritert,så jeg bare ga full gass,og jagde den litt på turtall(var under det røde)da stoppet faenskapet på e6,var heldigvis ingen bak meg,så fikk svingt kjapt ut på kanten og stoppet.

 

så fort jeg fikk stoppet bilen på kanten,så vridde jeg om tenningen igjen,og den startet med engang.

 

noen som har peiling på hva dette kan være?fordeler?en eller annen føler?er snart så jeg har lyst til og sprenge den,kanskje noe for mythbusters?de liker jo og sprenge ting:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres litt ut som spjeldet i bensinmengdefordeleren går tregt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

verkstedet som skal skifte toppdekselpakningen i dag,trodde det kunne være fordeler,eller bensinpumpa som driver og tar kvelden,de skulle feilsøke etter at dem hadde skiftet pakningen.

 

hvor sitter bensinpumpa på denne?sitter det pumpe i tanken?får håpe for all del ikke at den er ødelagt:p

da har jeg mye jobb: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensinpumpa sitter i tanken ja, og det tar deg max en halvtime å bytte den, hvertfall hvis det er samme konstruksjon som på typ44. Derimot så koster den jo litt penger hvis du kjøper den ny...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det tar nok mere en bare 30min før jeg kommer inn til tanken.

 

eller går det og komme til om jeg fjerner baksetet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem alt jeg sa :P Det er visst veldig forskjellig opplegg på typ44 og typ89...

 

036000.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ikke pumpe i tanken da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.