Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe 8.5X19 ET38 med 235X35 til min A4 2.0 Tdi Quattro.

Orginal innpress på bilen er 42 mm. Bilen har originalt sportunderstell (20 mm).

Vil denne dimensjonen passe bilen uten problemer? :confused:

Felgpakken vurderer eg å bestille hos Sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgpakken passer perfekt den, men hvilke felger er det? Ikke kjøp felger av merket Sharif ihvertfall. Dårlig kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19" Et35 med 225/35 dekk.

 

Fungerer helt topp. Alt passer - men som over - det er vel ikke akkurat kvalitet - sjekk med dekkskift.no også først ivertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av de felgene som er av merket Sharif er det BBS som produserer så kvaliteten bør ikke være så dårlig som mange av de andre.

 

Den kombinasjonen du nevner her er vel den sikreste du kan få i denne dimensjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt to sommersesonger med 20 tom fra sharif på familiebilen,først en ganske lav å stiv passat å en a6 meed eibach nå,ikke merket snev av dårli kvalitet....

Lakken sitter uten noe form for flassing ell noe,de er like fine nå som når jeg kjøpte de,å like runde å fine å kjøre på....

Min erfaring er hvertfall at de kan ikke være såå dårli kvalitet som mange skal ha det til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjøpte 20toms asa hos sharif til min bmw å kjørte to sesonger med dei utennoe skade på felgene, å har nå bestilt noen nye av han til min passat 4motion

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer denne pakken på en 07mod B7 Quattro 2.0TDI.

Hvordan ser det ut med 225 dekk kontra 235?

Må vere litt strekk på dem:)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bedre utsjående med 225 men blir litt meir profil på 235, bedre komfort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgpakken du beskriver vil passe veldig bra den :) Jeg har samme dim på mine felger , men da med ET35 ! Dette subber ikke selv med en god del senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.