#1 Skrevet August 4, 2009 Vurderer å kjøpe 8.5X19 ET38 med 235X35 til min A4 2.0 Tdi Quattro. Orginal innpress på bilen er 42 mm. Bilen har originalt sportunderstell (20 mm). Vil denne dimensjonen passe bilen uten problemer? Felgpakken vurderer eg å bestille hos Sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2009 Felgpakken passer perfekt den, men hvilke felger er det? Ikke kjøp felger av merket Sharif ihvertfall. Dårlig kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Jeg har 8,5x19" Et35 med 225/35 dekk. Fungerer helt topp. Alt passer - men som over - det er vel ikke akkurat kvalitet - sjekk med dekkskift.no også først ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 Noen av de felgene som er av merket Sharif er det BBS som produserer så kvaliteten bør ikke være så dårlig som mange av de andre. Den kombinasjonen du nevner her er vel den sikreste du kan få i denne dimensjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2009 har kjørt to sommersesonger med 20 tom fra sharif på familiebilen,først en ganske lav å stiv passat å en a6 meed eibach nå,ikke merket snev av dårli kvalitet.... Lakken sitter uten noe form for flassing ell noe,de er like fine nå som når jeg kjøpte de,å like runde å fine å kjøre på.... Min erfaring er hvertfall at de kan ikke være såå dårli kvalitet som mange skal ha det til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2009 eg kjøpte 20toms asa hos sharif til min bmw å kjørte to sesonger med dei utennoe skade på felgene, å har nå bestilt noen nye av han til min passat 4motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2010 Vurderer denne pakken på en 07mod B7 Quattro 2.0TDI. Hvordan ser det ut med 225 dekk kontra 235? Må vere litt strekk på dem:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2010 er bedre utsjående med 225 men blir litt meir profil på 235, bedre komfort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2010 Felgpakken du beskriver vil passe veldig bra den Jeg har samme dim på mine felger , men da med ET35 ! Dette subber ikke selv med en god del senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...