#1 Skrevet August 4, 2009 På min Audi A4 1.8t AEB er temperatur instrumentet helt dødt(kjølevann), men jeg kan få frem vann temp. via de kodene i klimadisplay. Går de på samme føler? Lurer på om det er føler eller instrument som har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2009 Får signal fra samme føleren ja. Så det er nok instrumentet som er def. eller ledningsbrudd et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Får signal fra samme føleren ja. Så det er nok instrumentet som er def. eller ledningsbrudd et sted. Ok, noen som vet om komplett instrument er likt på feks 1.8 og 1.8t uten kjørekomputer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 Det er mulig, men det finner du ut hvis du får noen til å søke på delenummeret i (AKTE) Delenummeret på ditt instr. finner du med et vagcom søk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2009 Forsøkte å bytte føleren på min, og da virket den igjen. Så da får de ikke signal fra den samme føleren på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...