Anbefalte innlegg

Har et problem med sixaflex... har festa sideskjørta med litt for mye sikafles, og får ikke dette opp igjen... : bh :

Ingen som vet hva en kan bruke for å få fjernet dette?

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med litt varme først, også vasker du rent etterpå med silikonfjerner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er inn under skjørtet på bilen.... mellom skjørt og knal. kommer ikke til med noe, ellers så hadde jeg bare skjert de av. tenkte kanskje det var en eller annen væske som løste det opp, som jeg kunne sprute under...

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er inn under skjørtet på bilen.... mellom skjørt og knal. kommer ikke til med noe, ellers så hadde jeg bare skjert de av. tenkte kanskje det var en eller annen væske som løste det opp, som jeg kunne sprute under...

 

JTE

 

Jeg har hatt det samma problemet med en tidligere bil...Kjøpte en sierra med full combat styling som jeg skulle lakkere og da skulle jeg ha av skjørta mine og de satt på akkurat samma vis som dine....

Det jeg gjorde var å ta en varmepistol og varma opp skjørta der hvor limet satt...jeg varma det skikkelig så må du på et vis ta å bruke litt makt og dra forsiktig og rikle litt på skjørte så løsner det etterhvert men det er en skikkelig dritt jobb for det sitter som f...

Lykke til,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er noe stoff som løse opp Sikaflex uten å skade noe annet...men prøv å ringe til Sika Norge, de kan dette.

 

Du finner kontaktinfo her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke så farlig med at noe skal bli ødelagt da.... skjørtene skal lakkeraes på nytt, og de er limt fast på fenderlisten.... prøvde å få av fenderlista, men fikk bare løsna den bak og fremme, noen som vet om hvordan man tar den av på en 95 mod a4 da? så kan jeg jo bare skjære skjørtene av....

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.