AKTE-hjelp : Delenummer indre venstre baklykt Passat 3C (høyrestyrt)

Anbefalte innlegg

Noen som føler kallet for å sjekke opp dette ? Altså,den indre VENSTRE baklykta på en 3C stv. høyrestyrte biler. Dvs. det blir da med andre ord "ryggelyset" i og med den er høyrestyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel bli en av disse det da?

EDIT; Blir vel "b 3C9 945 093 A" du vil ha tak i?

3c.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel bli en av disse det da?

EDIT; Blir vel "b 3C9 945 093 A" du vil ha tak i?

Jepp skulle stemme bra det !! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde til og med på lager i Oslo,så jeg får den imorra. Var visst solgt en del pga folk som klager over dårlig ryggelys. Derfor er det blitt "bygd" om til to ryggelys på en del biler,derfor hadde de på lager i Oslo. Så da blir jeg ikke alene om å ha helt hvite baklykter allikevel :o men men blir iallfall mye penere nå da uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut med Engelsk venstrelykt. Syns det ble stor forskjell selv :) Var utrolig enkelt å montere,tok vekk en luke i bakluka,to muttrer,ut med lykta,inn med ny lykt å teite de to mutterne. Var gjort på 1 minutt hehe

passatlykt.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tak i en rød pære med krombelegg så jeg får rødt tåkebaklys å ikke hvitt hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.