Ikke lik høyde bak ved senk.

Anbefalte innlegg

Har montert FK justerbart på en b6 avant og bak er det ca.1,5cm forskjell på høyre/venstre når jeg justere di likt.

Det var forsåvidt samme samme når orginalfjørene(sport understell) sto på og men ca. 1 cm.

Kunne ikke se at noe manglet eller noe anna som var gale.

Hva kommer dette av?

Førersia er høyest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekta på bilen er jo ikke lik i alle 4 hjørner. Hender man må justere litt for å få lik høyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo greit,men synes det var mye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mye ja. Bilen min ble ujevn helt til den fikk satt seg litt.. på det meste var det ca 11mm i forskjell. Kjørte på ferie med den, og nå er det dønn likt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om det bare er noe kjøring som må til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker over det så mener jeg at høyre foran var litt lavere enn venstre foran.. tror jeg drev å skrudde litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis problemet var det samme før senk er det vel grunn til å tro at problemet ligger andre steder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan det er på disse bilene... med på min 100 (C4) var fjærskåla på den ene siden snudd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foringene i for/bakstilling kan være ujevnt slitt. Dvs at dem kan være forskjellige i fasthet slik at hjulene setter seg ujevnt.

Har du løsna alle bolter på foringer slik at dem får vri spennet av seg etter at du har senka bilen?

Hvis ikke vil foringene over tid bli ødelagte, de blir stående vridd i spenn hele tiden.

Den eller de foringene som er slappest i fisken gir mere etter og der vil bilen bli lavest,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.