Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg har kjøpt noen felger som skal rettes, pusses opp og lakkeres,

men veldig usikker på hvilken farge jeg skal gå for.

Har ikke lyst å lakkere dem i standard alufelg-sølvgrå når jeg først skal pusse dem opp! :P

 

De skal mest sansynlig på denne grå Jetta II GLi Syncro'n:

(Beklager shitty bilder, men skal ordne noen andre så fort jeg kan).

 

IMG_2295.jpg

IMG_2299.jpg

 

Har tenkt på type mørke grå/gunmetal felger, men er redd det kanskje blir dumt siden bilen også er grå.

Så har jeg tenkt på totalt tullete farger som knææsj ROZA eller oransj.. Hmm.. Turkis? : faint :

Eller blanding av gull og oransj.. matt? Det hadde muligens blitt en smule spesielt! : smil :

 

Tar imot forslag og meninger av alle slag! Kom igjen! :)

Legg gjerne ut bilder av biler med ca samme farge og med rå/ville felger!

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bømp! Ingen som har noen gode forslag eller meninger?

Felgene det er snakk om er et sett med Kosei Sniper. Skal få lagt ut bilde av disse også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koksgrå;)

 

Mjaa, men tror du ikke det blir litt stusselig/kjedelig sammen med den farga på bilen da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forresten et bilde av felgene det er snakk om:

 

IMG_4657.jpg

IMG_4665.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite med rød stripe;) Eventuelt stripe i knall grønn, knall gul, knall rosa eller noe i den sjangren, om du bestemmer deg for noe så dristig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tror det ja.. vært inne på tanken med hvite også faktisk.. men har snart vært innom alle verdens farger oppi huggu mitt! :P

Dristig ja, har jo tenkt på å lakke hele felgene i ganske så latterlig ville farger også, men klarer ikke helt å se for meg åssen det blir på bilen.. Noe som gjentar seg oppi knotten og som muligens blir helt jalla er matt oransj! =O

 

Hvis noen har skills med PS her så er det lov å prøve seg.. Men da burde jeg få ordna no bedre bilder først muligens.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.