#1 Skrevet August 5, 2009 (endret) Min mor (!!!) skal bytte en lykt på sin svigerfar sin bil (etter å ha rygget inn i den) og jeg har lovet at jeg skal prøve å fremskaffe noen tegninger på hvordan det trekket på innsiden av bakluken er skrudd sammen. Har noen Elsa/ErWin tegninger på dette? Det gjelder en 2.8 (tror jeg) Quattro A6 og jeg mener den er 96-87 modell. Sedan er det ja, og lykten som skal byttes er den indre (altså på bagasjelokket) Jeg finner selv bare på avant i ElsaWin men skal ikke skryte på meg at jeg er veldig god å søke heller... Bilder kan evt sendes på kristoffer.stranden@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2009 På min var det bare å skru ut skruene i nedre kant, muligens en i hver side også, vipp ned og trekk ut plata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2009 Riktig, det er en filtkledd plate på innsiden som sitter med 8 skruer eller noe sånt. Lyktene på 100'en mener jeg hadde 4 bolter hver som var festet med muttre på innsiden. Mulig du også må av med skiltet for å få vekk midtplaten for å få løsnet lyktene, samt at du i tillegg må regne med at lyktene er "limt" (antageligvis en pakning med lim). Det var iallfall det på min :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2009 filtkledd plate på innsiden, skruene er litt vanskelige å se, men studer nøye langs "kanten" så finner hun de er også en skrue i "håndtaket", og når hun har fått av filt trekket, så er det 4 skruer som holder hele plata.. tror hun må av med skiltet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2009 Takker, videresendt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...