#1 Skrevet August 5, 2009 Chromen som går mellom taket og vinduene på min B5 er rimelig "matt", noen som vet noe som funker for og shine opp chromen, så den blir blank og fin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2009 Bruk Autosol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2009 Bruk Autosol Hvor selges Autosol da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2009 I alle fall på Bilxtra, tipper Mekonomen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2009 Nå skal det merke seg at Autosol inneholder slipemiddel. Så det bør behandles med noe "crome polish" etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2009 I alle fall på Bilxtra, tipper Mekonomen også. Nå skal det merke seg at Autosol inneholder slipemiddel. Så det bør behandles med noe "crome polish" etterpå. Takk til dere begge! Få kjøre meg entur og se etter Autosol og Chrome polish når jeg kommer fra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2009 Bensinstasjoner har som regel dette, iallefall Statoi stasjoner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2009 (endret) fant det på statoil sist gang jeg 2 uker sia ca.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...