Tegning ledningsnett Corrado (Hovedlys)

Anbefalte innlegg

Trenger koplings skjema til en -91 Corrado, på hovedlysene. Trenger da fargekoder osv, fra kontakt til pæreholder. Er det noen som har no slikt? Står dette i AKTE kanskje?

Skal til å kople fra etterlatenskaper av ett Xenon oppsett som har stått der, og da ville det vært greit å ha noe å kikke etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW (og Audi) har vært så hyggelige å bruke DIN-standariserte farger på hovedlysene. Ford gjør faktisk også dette. Da er fargene som følger:

Brun: Jord

Hvit: Fjernlys

Gul: Nærlys

Grå: Parklys

Ledningene kan ha striper i andre farger for å skille mellom høyre og venstre sider, men hovedfargene er som beskrevet ovenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..så da skal det i utgangspunktet ikke være mer enn 8 ledninger der, som skal være å kople på..ser ikke videre frem til dette, men kan jo være greit å ha kjørelys, liksom..

Tenkte jeg skulle til på 1.nyttårsdag, eller 2. å røske litt her og der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikset!

Fikk kikket nedi der i formiddag, og jeg så da plutselig at der var bare 4 ledninger som skulle koples om..Var litt merkelig å se, for når jeg har kikket nedi der nå i det siste har jeg bare sett en stor klase med røde, ensfarvede ledninger, med to releer, sikringer osv..

Er første gang jeg kan huske at alt av lys forann på bilen har virket som det skulle...deilig.

Takker for hjelpen, Per.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.