hvilken skinn behandling skal jeg kjøpe + et par andre spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei.

Må få behandla skinnsetene bilen, er det stor forskjell på de forskjellige produktene? Hva bør jeg kjøpe og hvor?

Trenger også å shine lister og rails, har lest at autosol eller noe i den duren er å satse på. Er det dette produkte som gjelder eller er det andre?

Det er en del riper på det blanke dekslet rundt Multitronic kassen og tre etterligningen rundt dette igjen. Det har vel ligget nøkkler og mynter etc her tenker jeg. Er det noen måte å bli kvitt dette på uten å måtte bytte?

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut http://www.scandicshine.no her finner du det du trenger.

OBS!! Veldig lett å bli revet med, og handle litt ekstra når man besøker den nettbutikken )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt hva du skal gjøre med skinnet ditt, skal du farge det så har både Swissvax og Dynamix gode produkter.

Er det kun rens og beskyttelse så kan jeg anbefale både: Chemical Guys, Swissvax, Leather Master og Autoglym sine produkter, bare bruk en børste når du renser skinnet, dette følger med i Swissvax sitt kit eller du får det hos en skomaker, møbelforretning o.l.

Spray på, skrubb, tørk av med ett tørt frottèhåndkle, legg på skinnkrem og la den stå til neste morgen.

Da burde du ha gode og myke seter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Tror ikke det er behov for annet enn rens og beskyttelse og da er litt å velge i.

Må si det ser imponerende ut hva du kan få til med Dynamix, trodde ikke det var mulig å reparere slike sprekker.

Er det noen gode råd på de andre spørsmålene mine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen prøvd Dynamix? Synes produktene virker for gode til å være sanne... Type tv-shop...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan A. har jo det i sin Golf 4 variant. De setene så jo ut til å bli nye av dynamix!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen prøvd Dynamix? Synes produktene virker for gode til å være sanne... Type tv-shop...

Jeg har nettopp fiksa opp min A6 med Dynamix dye og "filler". Det fungerer knallbra, men det tar litt tid og øvelse hvis man skal bruke "filleren" og gjøre den delen riktig. Men man kommer langt med bare å rense setene godt, og så kjøre på med Dynamix Dye for å få fargen til å se ut som ny.

Tok desverre ingen før/etter bilder av min, men skal se om jeg finner noen gamle bilder innvendig av A6'n tidligere og evt. legge ut de nye.

Men fornøyd er jeg absolutt! Anbefaler dette (men vurder å skipp filler saken)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt hva du skal gjøre med skinnet ditt, skal du farge det så har både Swissvax og Dynamix gode produkter.

Er det mulig å bruke Dynamix Skinnfarge til å farge om f.eks 2 framstoler fra Audi grå til svart?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig.

Takker så meget. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.