#1 Skrevet August 6, 2009 Någen som vet kor eg får tak i vw audi club stickers t passaten min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2009 ja Kjell så e lokallagets materiall forvalter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2009 ja Kjell så e lokallagets materiall forvalter okei,takk:) Sykt digg den audien din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2009 Eg har klister. Kjell har bare ikkje fått de ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2009 Eg har klister. Kjell har bare ikkje fått de ennå! Okei,kor mye ska du ha for 3stk då?du har isje skiltholdere og kansje då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2009 Skiltholdere te gamle skilt (Ikke plast) Har eg. De e 50 kr stk. Merkene ska du få gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2009 okei,kan prøva å se om dt passe:P menneh sende du de i posten elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2009 Skiltholdere te gamle skilt (Ikke plast) Har eg. De e 50 kr stk. Merkene ska du få gratis! okei,kan prøva å se om dt passe:P menneh sende du de i posten elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2009 Skulle hatt 4 skiltholdere og 4 klister. Men eg kan gi deg en lyd når eg kommer hjem fra sjøen Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2009 Sende ikkje desverre. Blir nok å hente på lokallagstreff eller ved annen anledning med lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2009 eg og vil ha stickers:-Dska du på grillfesten i mårå??kan evt få då eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2009 Sende ikkje desverre. Blir nok å hente på lokallagstreff eller ved annen anledning med lokallaget. Okei,korti blir neste lokallagstreff då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2009 Okei,korti blir neste lokallagstreff då? alt for lenge te:-(..6 september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2009 alt for lenge te:-(..6 september ahh såpass:( men passe egentli litt greit,for eg har isje råd t bensin ei gång:S finne kun støv i lommabokå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 6, 2009 hehe ja enige der:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 6, 2009 Eg tror ikkje eg ska på grillfesten, men eg kan alltids komme innom en tur. Eg må ut å hente en sofa og noe styr i morgen, så eg tror ikkje eg får tid. Men plutselig så dukke eg opp, så ha med cash! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 6, 2009 eg ska ikje ha noen skilt greier ska bare ha stickers sko du ha någe for det eller sko me få gratis:-P?trenge bare to..eller kjede du deg så kan du møta meg nå vis du vil:-P??vil ut og lufta meg litt:-P..så bare skriv mld te meg vis du vil:-P..nr mitt er 93428832:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 6, 2009 Har ein liten gutt her på 6 uker, så eg kan nok ikke stikke ut nå desverre. Klisterne får du gratis! Du ser om jeg dukker opp i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 6, 2009 hehe ja enige der:-P Ohh yeah!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 7, 2009 Har ein liten gutt her på 6 uker, så eg kan nok ikke stikke ut nå desverre. Klisterne får du gratis! Du ser om jeg dukker opp i morgen! hehe oki:-)..kjekt de og:)oki håpe du komme innom i mårå då:-)..vil få på stickers:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...