#1 Skrevet August 6, 2009 Skjer ingenting når jeg setter nøkkel i døren. Går hverken låse eller åpne, dog kan jeg åpne og låse manuelt på passasjerdøren. Er det noen som har vært borti dette? Tidligere var det "motstand" med nøkkelen mot vakumsystemet, nå er det liksom helt dødt. Kan det være sikring på dette eller må jeg bytte vakumpumpe som jeg har hørt er veldig dyrt.. Noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2009 Jeg tror du kan slippe unna med tusenlappen for en brukt pumpe. Jeg ville brukt vagcom for å sjekke elektronikkortet på pumpen din, den kan gi en god del forskjellige feilkoder. Om en sikring har gått har noe gått galt, de ryker ikke uten videre. Hva mener du med "motstand"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2009 Jeg tror du kan slippe unna med tusenlappen for en brukt pumpe. Jeg ville brukt vagcom for å sjekke elektronikkortet på pumpen din, den kan gi en god del forskjellige feilkoder. Om en sikring har gått har noe gått galt, de ryker ikke uten videre. Hva mener du med "motstand"? Thx, skal se litt på brukte. Vedr motstand mener jeg at det er litt motstand å vri nøkkelen. At du merker vakumet presser litt imot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2009 Det er ikke mulig å lese av feilkoder på sentrallås på en C4, det er den for gammel til. Høres ut som noe har falt fra hverandre inni låsen. Funker sentrallåsen fra passasjerdøren og bakluken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2009 Det er ikke mulig å lese av feilkoder på sentrallås på en C4, det er den for gammel til. Høres ut som noe har falt fra hverandre inni låsen. Funker sentrallåsen fra passasjerdøren og bakluken? nei, den fungerer ikke på passasjersiden eller bakluken heller. De kan jeg låse manuelt, det går ikke på førerdør. Den må låses innenfra. Sjekket under baksetene og fant ingen vakumpumpe der. Kan den sitte no sted i motorrom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2009 Som nevnt, pumpe sitter godt innpakket i skumgummi helt til høyre under setepute. Hvis ingen har stukket av med den, og det er derfor den ikke virker........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...