sp.ang sikringstavle passat 16v vs.vanlig passat

Anbefalte innlegg

lurer på om disse sikringstavlene kan brukes om hverandre? sliter med en passat 16v og tenkte å prøve å bytte for morro skyld. Hender den dør helt ut innimellom akkurat som om man tar kablene av batteriet å setter den på igjen i full fart. Klokker å alt nullstilles. Fått tips ang. bakdelen på tenningslåsen å men vet ikke hvor det er best å begynne å skifte ut deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er til den 93 mod i signaturen din, kan du bruke alle vw sikringstavler etter 1990 mod sånn circa. Den kalles CE2 (central electrics 2). Jeg har selv en tavle fra passat 91 i min Golf 1990.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. er 93 mod i signaturen ja. men da bytter jeg den for å eliminere en feil:) Tror jeg tar med bakdele fra en tenningslås samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. er 93 mod i signaturen ja. men da bytter jeg den for å eliminere en feil:) Tror jeg tar med bakdele fra en tenningslås samtidig.

tror heller på baksrtykke på tenningslåsen ja. da dør det meste ut.. alt unntat motor døde hos meg før jeg byttet det bakstykke på en 90 mod passat jeg hadde en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos meg dør motor å... akkurat som å vri tenninga fort av å på..alle lys som lyser når man vrir på tenninga kommer å på. oljetrykk,vann....og klokke og trippteller nuller seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.