Verksteder i Bergen som kan ta "hastejobb", evnt er lørdagsåpne?

Anbefalte innlegg

Hei,

håper å finne et lørdagsåpent verksted i Bergen, eventuelt noen som kan ta en "hastesak" på dagen. Jeg skal kjøre hjem til Kristiansand på søndag, og trenger mest sannsynlig hjelp til en reparasjon. Noen som har tips? Kan Møller ta slike "hastesaker"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har vel ikke folk på verkstedet på lørdager, men om du drar ned der TIDLIG imorra tidlig og spør om du kan sette igjen bilen er det vel en sjans for at de klarer å presse det inn før gutta på verkstedet tar helg..

Kommer jo selvfølgelig ann på hvor alvorlig problemet er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat en hastesak med skien bil, De tok inn bilen når jeg kom og måtte bestille inn en del fra oslo. De ringte klokken halv 9 dagen etter og sa bilen var klar..

 

Rimelig fornøyd med dette siden jeg var på ferie... så tommelen opp for dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Får se hvordan dette kan løses. Har dessverre ikke mulighet til å dra før 11-12, så håpet igrunn på noen lørdagsåpne... Noen som vet? På dagen i morra blir nok for mye å håpe på.

 

Er så greit i Krsand, der er det folk både på lørdager og til kl 22 på kvelden!

 

EDIT: Dette gjaldt visst ikke på sommeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som må fikses da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lei uforklarlig risting i rattet. Bilen skal på EU i morgen tidlig, og satser på at verkstedet skal klare å lokalisere feilen på bakgrunn av en annen tråd her på forumet hvor jeg har fått en del gode tips til hva som kan være galt. De sjekker jo en del av hjuloppheng/forstilling/bremser uansett. Dessverre tviler jeg på at de har tid til å utbedre feilen, da de har det veldig travelt for tida. Jeg fikk time til EU på ren goodwill.

 

Og ja, dette er et heftig langskudd, men noen gangen må man bare prøve. :)

 

EDIT: Tråden ligger forøvrig her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158583&page=4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mulighet for å kikke på bukken min om du vil.

 

SMS på 90872072

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet, men det ble til at Ådnekvam Mekaniske AS i Salhusveien, som også utførte EU-kontrollen, tok jobben. Var litt av hvert å ta tak i for at den skulle bli godkjent, men de tok jobben på sparket. Kjempebra service, kan på det varmeste anbefales til andre medlemmer!

 

EDIT: For å være helt ærlig så jeg ikke tilbudet ditt før nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da! Du får si ifra hvordan de kom ut prismessig og sånn også da.. jeg er int. i å finne et nytt verksted å ta ting jeg ikke kan ta selv på. Fondenes Auto slurver altfor mye.. kan ikke stole på arbeidet deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, alt koster penger. Er ikke helt sikker på hvor delene deres kommer fra, men deleprisene er helt greie. Timeprisen deres er bra, 735 pluss moms så vidt jeg husker fra regningen. Er et godt stykke fra merkeverksted det gitt.

 

Familien min har brukt Ådnekvam Mekaniske i en årrekke, og har så vidt meg bekjent aldri opplevd slurv derfra. Bra arbeid, god service! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.