#1 Skrevet August 6, 2009 Hei. Sitter her med ETKA og ser til min fortvilelse at komplett ledningsnett for Golf 1 GTi dessverre ikke er å få kjøpt lenger... Men hvis jeg klikker meg inn på Golf 1 Cabriolet 1990 eller 1991 modell så er dette fortsatt å få kjøpt ser det ut til. Jeg kunne tenkt meg å kjøpt "ledningsnett venstre foran" da dette er til lys osv. Er det så store forskjeller på ledningsnett på Cabriolet GTi og einser GTi at disse ikke passer overhode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2009 Hva er motorkoden på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2009 Er det så ødelagt at du ikke får reparert det da? Vil tro det koster skjorta med nytt ledningsnett. Hvis det er bare til lys så vil det nok være mange likheter på de ledningsnettene, men helt likt er det nok ikke. Hvis de har blandet litt innsprut oppkobling inn i det så er ikke de likt i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2009 lag nytt helt fra scratch når det er så enkle ting som lys tar tid, men da blir det 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2009 Neida er ikke ødelagt, er bare jeg som er litt petimeter og ønsker meg et lekkert utseende nedi motorrommet... Hadde i første omgang tenkt å lage/kjøpe nytt til lyset også etterhvert bytte nettet til innsprut osv. Mener det er to atskilte deler ifølge ETKA... Høyre foran er lys og venstre foran er innsprut/motor. Ser at motorkoden på ETKA til Golf 1 Cab helt opp til 1991 har DX. Stemmer dette? I såfåll bør mye passe til EG også. Er det så ødelagt at du ikke får reparert det da?Vil tro det koster skjorta med nytt ledningsnett. Hvis det er bare til lys så vil det nok være mange likheter på de ledningsnettene, men helt likt er det nok ikke. Hvis de har blandet litt innsprut oppkobling inn i det så er ikke de likt i det heletatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2009 Motorkoden på bilen det er snakk om er EG. Hva er motorkoden på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...