#1 Skrevet August 6, 2009 Marius Kristensen og jeg tok noen bilder idag, her kommer mitt bidrag, uredigerte vel å merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2009 Du er rask på labben med å ordne bilder. Jeg har knapt nok fått kamera i hus jeg da Ble jo noen feite der da. Spes det siste foran bygningen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2009 2 stk. nydelige golfer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2009 Mange fine bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2009 Mange fine bilder ja:) Skikkelig tøft med den siste bygningen i bakgrunn. Boliger eller kontorer det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2009 takker:) det er kontorer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...