Hvor burde jeg godkjenne senk i hedmark?

Anbefalte innlegg

Hehe... Da kjem ikkje eg over der med min "originale" bil.

De er klar over problemet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, takk for alle svar! :) Da vet jeg litt mer hvor jeg skal prøve meg hen.

Tråd kan stenges.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner noen som har vært på tynset og der er det ikke noe problem. Gjøvik er bra også, men det er oppland da,

riktige siden av mjøsa vettu ;)

Jeg var med en kamerat til Gjøvik i dag... Hadde fått mangellapp på passaten sin.

Han kontrollerte nr på fjøra og bakkeklaringen,+ at han justerte lysenen... Det så også ut som han kikket i hjulbuene etter om det hadde subbet med felger. Ba ikke om det, men han skrev også inn 235\35-19 inn i vognkortet.

Han nevnte at bakkeklaringen var litt mindre enn 11 cm, men det var så lite, så det gikk greit sa han...

Jeg lurte da på hvordan de gjorde det med biler som var levert med mindre enn 11 cm klaring originalt... da sa kontrolløren at han ikke skjønnte hvorfor de hadde kommet med den regelen...

Så kan vel alt i alt ikke si noe negativt om Gjøvik, men bare pass litt på bakkeklaringen...;)

hehe.. du hadde han jeg hadde skjønner jeg ;) Åge heter han.hehe! xen min har jobba oppe der :P å han som vi hadde som kontrollør er en stor hater av den 11 cm regelen / planken

han sa det samme til meg også.. er ikke akkurat 11 cm her.. men det går ;)

når de måler så måler dem fra laveste faste punktet.. de måler ikke om plastikkfangeren ligger helt nede liksom..

Bruker dei planken på Gjøvik?

nei.. de bruker målebånd..men er ikke så strenge der..

på audien til samboeren min så var det null merker på fjerene.. men gikk gjennom alikevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.