#1 Skrevet August 7, 2009 Noen som har et tips til hvordan jeg skal få av dørpanelet på en 2004 A3? Har skrudd ut den ene skruen i bunn av dørpanelet, og døra sitter i klips rundt. Men det virker som den sitter bak selve dørhåndtaket... Tørr ikke bryte av noen deksel før jeg vet om de går ann å ta av... Tips mottas med takk Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2009 Slik http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2689982 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2009 har sett den, men på den aktuelle bilen, er det bare en skrue i bunn av dørpanelet, og det ser ikke helt likt ut.,.. så jeg er fremdeles redd for å bryte i stykker noe Men takker for hederlig innsats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2009 Bumper denne... Trenger å få av dørpanelene, for å få sjekket hvor feilen ligger. Ingen her som har byttet høytalere på en 2004 mod A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2009 Er det ikke ei list ved håndtaket på disse? Isåfall mener jeg den skal av.. Er ikke så lett å huske når jeg ikke har bilen framfor meg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...