#1 Skrevet Desember 30, 2004 Vi er nå godt i gang med arbeidet med nytt treff her i Molde. Vi regner med at det blir helgen den 17-19.6 eller helgen etter. Har du tips eller ideer send det gjerne til meg. Vi lover at det blir et sosialt treff denne gang en også. Den som venter får se..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2004 Blir ikke dette veldig tett opptil Vålertreffet som er helgen før etter det jeg har fått med meg? (eller har jeg misforstått?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2004 Blir ikke dette veldig tett opptil Vålertreffet som er helgen før etter det jeg har fått med meg? (eller har jeg misforstått?) hovedtreffet til klubben er vel helga 28-29 mai.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2004 Oki, jeg som tok feil...... beklager (men NBS-treffet er helgen etter Våler?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2004 Bug Run er vel også i disse tider?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2004 Oki, jeg som tok feil...... beklager (men NBS-treffet er helgen etter Våler?) jau, det stemmer nok;) og som vidar sier. er vel også bug run, veit ikke helt om de har satt noe dato enda. hva med f.eks juli?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2004 NordVest skal eg i alle fall ha med meg i år! Sjølv om det blir nok som passasjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2004 Vi er nå godt i gang med arbeidet med nytt treff her i Molde. Vi regner med at det blir helgen den 17-19.6 eller helgen etter. Har du tips eller ideer send det gjerne til meg. Vi lover at det blir et sosialt treff denne gang en også. Den som venter får se..... Flott tiltak Per Håkon! (nevner bare deg, men er sikkert mange flere som står bak og) Vet ikke helt om jeg jobber den helgen eller ikke, men i tilfelle ikke så får du/dere bare gi en lyd så kan jeg hjelpe til med treffet, regner med det sikkert er flere ifra Ålesunds gjengen som også stiller opp Bare og gi en lyd ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2005 Får prøve og "dra liv" i denne her igjen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2005 Bugrun er iaf. 10-12 juni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2005 Savnet den fine kjøreturen fra Harstad tel Molde i 2004. Sommeren ble ikke helt den samme uten en helg i Rosebyen. Håper å se mange av dere på ACR 10-12 Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2005 Ja håper det er enda flere i år som tar turen opp til Molde og treffet der. Vi skal gjøre alt vi kan for at dere skal ha det bra og kose dere en helg i "Rosenes by". Kommer litt om arrangementet i neste Treffpunkt. Håper på mange nye som tar turen til Molde samt ikke minst alle de som har vært på treffet vårt før!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2005 Bugrun er iaf. 10-12 juni.. Og jeg regner med at du skal nedover i år også!..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 6, 2005 Må på Bugrun i år ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2005 Det gleder meg å se at det blir treff igjen i Molde, etter en stunds fravær av dette glimrende treffet. Jeg skal oppover, vær du sikker, og vil anbefale alle å ta turen oppover. Dette er mer enn bare et treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2005 Det gleder meg å se at det blir treff igjen i Molde, etter en stunds fravær av dette glimrende treffet. Jeg skal oppover, vær du sikker, og vil anbefale alle å ta turen oppover. Dette er mer enn bare et treff Vi stiller også dersom bilen holder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2005 Vi stiller også dersom bilen holder.... Ja de syns jeg dere bør, så kan dere hilse på gamle kjente i "dalstroka utafor" samtidig... Håper dere får med dere flere oppover også. Andreas: Godt å høre du liker deg i Molde Andreas...du er hjertlig velkommen oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2005 Jeg kommer opp dersom jeg har tid Var på vårmønstring i Molde i mai i fjor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2005 Jeg kommer nok på treff ja, Molde er jo bare en times kjøring også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2005 Jeg kommer nok på treff ja, Molde er jo bare en times kjøring også En hel time? Treiging ass. Øra til eidsvåg gjøres på 12min, og så 30min til Molde derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 7, 2005 En hel time? Treiging ass. Øra til eidsvåg gjøres på 12min, og så 30min til Molde derfra. Kjører da ikke for fort vettu, blitt mye 60-soner utover nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 7, 2005 Hvis dere får istand et nordvest treff igjen i år er jeg med !! Det eneste som kan stoppe meg er at ikke bilen blir klar !! Stå på !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 7, 2005 Hvis dere får istand et nordvest treff igjen i år er jeg med !! Det eneste som kan stoppe meg er at ikke bilen blir klar !! Stå på !!! Ja Nordvest 2005 blir det...så da er det du som har presset om å få ferdig bilen din.... Hvis ikke får du kjøre pirrat-taxi til Molde den helgen... Godt å få så mye positiv respons på det vi gjør.... Hilsen "Molde-gjengen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 7, 2005 Ikke si at det blir den helga 17-19 juni.. ta for guds skyld helga etterpå!!!!!! Er meldt dårlig vær, snø i fra nordvest med påfølgende haglbyger, strømbrudd og alt er bare ræva den første helga der... (pluss at jeg er på jobb i nordsjøen da...) MÅ JO FÅ VÆRE MED PÅ DETTE HER!!!! argh.. håpe håpe håpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 8, 2005 Enig med Trond her, håper det blir helga etterpå siden jeg må jobbe 17.-19.-helga. Er kanskje bra med en liten frihelg for treffene som kommer fortløpende nesten oppå hverandre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...