#26 Skrevet Februar 9, 2005 DET BLIR 17.-.19.6! Dette er helgen som nå er "spikret", vi kommer ikke til å flytte treffet. Burde ha god tid til å bytte jobb/vakter nå da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 9, 2005 Pokker å... jaja... har begynt å jobbe med den bytte saken da.. kanskje det ordner seg.. ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 20, 2005 Eg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 20, 2005 Måtte seffers være helga etter jeg reiser ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 20, 2005 Skal nok ta meg en tur eg me ja. Bestemt kor crusing-turen går da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 20, 2005 Og som tredje (eller kanskje fjerde ?) bil fra Geiranger så er vel jeg også med forhåpentligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 20, 2005 har ikke vært med på det før, men ble litt inspirert av en av klubbvideoene. Kjerringa virker positiv og dattern vår skjønner ikke noe uansett så det er nok mulig det kommer 3 stykker herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 21, 2005 Håper en av bilene er i kjørbar stand jeg, helst prosjektbilen. Men kommer gjør jeg uansett om jeg må gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 15, 2005 når er utstillingen? lørdag eller søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 16, 2005 Fredag: Cruising og sosialt samvær Lørdag: Utstilling på Bj Rødset i Molde, bankett og sosialt samvær Ytterligere detaljer kommer i løpet av april. Det vil bli premiert i de fleste klasser i tillegg til peoples choice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 16, 2005 Hvordan er det med overnatting og sånt? Kommer det noe tips om no sånt, til oss som kanskje kommer langveisfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 16, 2005 Overnatting og bespisning kommer det info om nærmere. Mulig det blir en pakkepris her, men det kommer litt ann på hvor vi skal ha det sosiale samværet. Vi pleier å forhandle frem en "hyggelig" pris på overnatting og mat. All denne infoen kommer sammen med programmet i løpet av april. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg må bare få si at jeg gleder meg noe SINNSYKT til VW Audi Nordvest 2005....!!! Skal bli fantastisk kult å bli med på treffet igjen. Håper vi i år klarer å kanskje få til et ENDA bedre og råere treff enn sist... Håper enda flere fra fjern&nær tar turen til Molde denne helgen...!!! Det er verdt turen sier folk som har vært der før... og jeg som en "lokalis" syns dette er et råbra treff, ikke som alle andre treff!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 16, 2005 Stiller gjerne eg altså. Blir tett mellom godbitene i år ser eg. Hehehe... Skal til Haugesund helgen før. Hmmm... Går litt fuel ja m Gt. Vi får se... "Femmer 4 ever" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 16, 2005 Stiller gjerne eg altså. Blir tett mellom godbitene i år ser eg. Hehehe... Skal til Haugesund helgen før. Hmmm... Går litt fuel ja m Gt. Vi får se... "Femmer 4 ever" Ja vi håper å se deg i Molde denne helgen i juni... Skal selv til Mo i Rana på ACR helgen før...så ja vet det kommer til å gå litt suppe;) Det gjør da ingen ting...man lever jo bare en gang... Og husk at det er ganske kuule og utfordrende veier fra Bergen og oppover da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 16, 2005 Ja vi håper å se deg i Molde denne helgen i juni...Skal selv til Mo i Rana på ACR helgen før...så ja vet det kommer til å gå litt suppe;) Det gjør da ingen ting...man lever jo bare en gang... Og husk at det er ganske kuule og utfordrende veier fra Bergen og oppover da Sted for bilkjøring: VESTLANDET!!! GT Rotta labber videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 16, 2005 Ja vi håper å se deg i Molde denne helgen i juni...Skal selv til Mo i Rana på ACR helgen før...så ja vet det kommer til å gå litt suppe;) Det gjør da ingen ting...man lever jo bare en gang... Og husk at det er ganske kuule og utfordrende veier fra Bergen og oppover da Feriepenger på konto i disse tider jo!!!! Eg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 19, 2005 Feriepenger på konto i disse tider jo!!!! Eg stiller Flott!! Du får bare følge med videre på tråden og melde deg på når siste detaljer er klare fra Treff-komitéen...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 12, 2005 Noe nytt? F.eks. hvor går cruisingen i år ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 24, 2005 VW-Audi Nordvest 2005 17.-19.6 Program Fredag Cruising 09.30 Oppmøte på Molde Stadion 10.15 Ferge Molde – Vestnes Vestnes – Åndalsnes – Trollstigen 13.30 Fotoseanse/Lunsj på toppen av Trollstigen 14.15 Trollstigen – Åndalsnes - Vistdal – Eidsvåg – Molde – Hustadvika 19.30 Middag på Hustadvika Gjestegård 21.00 Midnight Cruising på Atlanterhavsveien/Sosialt samvær Lørdag Utstilling 10.00 Portene åpnes på Bj. Rødseth i Molde 12.00 Diverse aktiviteter som konkurranser og testing av NAF 15.00 Premieutdeling 18.00 After Burner på Hustadvika Gjestegård 20.00 Bankett og sosialt samvær Søndag Havrafting/Hjemreise 11.00 Havrafting for de som tør(Norges råeste RIB) Mer info på klubbens nettsider, sjekk også http://www.hustadvika.no Bindende påmelding til Molde Lokallag på per-haakon.tarud@vwaudi-club.no eller på tlf 90191212 INNEN 29.5.2005 Pakkepris for fredag-søndag er 1200,- pr person.(inkluderer frokostx2, middag fredag og 3 retters bankett på lørdag. Overnatting i hytter For overnatting i hotell rom er prisen 790,- pr døgn(Mat for helgen 460,- pr pers) Førstemann til mølla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 24, 2005 Lagt inn i kalenderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 13, 2005 Ja klubb bilen er nesten pakket alt, dette går hverken bilen eller jeg glipp av. For de som ikke har vært på ett molde treff hva driver dere med. Dette er jo et MUST å få med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 25, 2005 Når er treffet sånn egentlig? Sjekk her: http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=84 er det 24.6 - 24.6 eller 17.6 - 19.6? Regner med det er 17-19 siden det står mange plasser, men ble litt usikker nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 25, 2005 17.-19.6 mener jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 25, 2005 Okey.. Er det jeg også trot, men syntest det var litt merkelig at dette står i terminlisten: Sted: Molde omegn Fra: 24.06.2005 - Klokken 09:00 Til: 24.06.2005 - Klokken 17:00 Informasjon: VW-Audi Nordvest 2005 17.-19.6. Har en kamerat som må planlegge litt ang jobbing, så jeg er nødt til å vite hvilken dato det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...