#51 Skrevet Mai 26, 2005 17-19.6.2005 Det er datoen for treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 26, 2005 Er det mange påmeldt til no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 29, 2005 Okei... Etter helgens "omgang" med Moldegjengen, så føler jeg at dette er noe jeg virkelig BØR få med meg! Skal prøve det jeg kan! (Takk for en super helg på Våler! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 30, 2005 Krasjer ATTER en gang med ferie i Usa........ Sist gang var det i 2003. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 30, 2005 Pr nå er det ca 25 som er påmeldt til hele helgen. Blir flere tenker jeg. Litt redusert etter en "kanon" helg på Våler. Jeg lover at vi skal ha det like artig her oppe, eller artigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 31, 2005 Det er nå passert over 45 påmeldte. Det kan være noen som har mailet meg for en god stund siden som forsvant sammen med et lite hidden krasj. Send meg en PM dere som skal være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 31, 2005 Må man være påmeldt for å stille ut? Blir vel en tur utover til Molde på lørdags ettermiddag, men har hørt det er Street Legal på Oppdal lørdag den 18. også og det er jo litt dumt å ha to treff akkurat samtidig. Er jo ikke akkurat flust av treff rundt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 1, 2005 Bare å møte opp på utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 4, 2005 Får håpe været blir bra Kommer nok jeg også, men ikke hele helga Blir vel utstillinga på Lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 4, 2005 Må man være påmeldt for å stille ut?Blir vel en tur utover til Molde på lørdags ettermiddag, men har hørt det er Street Legal på Oppdal lørdag den 18. også og det er jo litt dumt å ha to treff akkurat samtidig. Er jo ikke akkurat flust av treff rundt her Autoslalom den 18 Juni og Street Legal den 19 Juni. Da får du med deg begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 4, 2005 Autoslalom den 18 Juni og Street Legal den 19 Juni. Da får du med deg begge deler Godt å høre!! Da rekker jeg begge deler ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 5, 2005 Happening på Oppdal kan dere gjerne diskutere i en egen tråd, eller ta det via PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 11, 2005 Hei, var en tur på Lesja i dag og hengte opp plakater for treffet på Lesja, Lora, Lesjaverk, Lesjaskog og Bjorli. Blir spennende å se om det kommer noen derfra. Per Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 16, 2005 Jaja folkens da er alt klart her i byen for et sinnsykt bra treff...!!! Får håpe været holder seg slik som det har vært de siste dagene med sol og over 20 grader!! Håper så mange som mulig tar turen til Molde og blir med på det mange kaller "årets beste treff" i VW Audi Club Norwegen!! Velkommen alle sammen fra oss i Molde Lokallag. PS...ta med godt humør, bilen din og "partyskoene"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 17, 2005 Skriver det samme her; Nå har det blitt finvær, så de av dere som har vurdert å ta dere en tur kan slutte å tenke. Var med en tåre i øyekroken jeg sto og så kolonnen som kjørte på ferja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 18, 2005 Nå er Nordvest 2005 over, alle kan glede seg over å ha vært med på et treff som nok en gang var vellykket. Takk til våre sponsorer og samarbedeidspartnere som gjorde det mulig. Beklager at det var treffet kolliderte med Oppdal. Vi var vel først ute med dato for treffet og tar ingen kritikk for dette. Man får velge det man ønsker å delta på, tror ingen angrer på at de tok turen til Molde i helgen. Sees om 2 år. I mellomtiden kaster vi ballen over til gjengen fra Valldal og håper de kan lage ett treff neste år. Vi gleder oss;-) Takk for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 18, 2005 Noen som har tatt bilder da????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 18, 2005 Bilder kommer så fort Kay våkner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 18, 2005 Legger ut bilder i morgen en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 18, 2005 I mellomtiden kaster vi ballen over til gjengen fra Valldal og håper de kan lage ett treff neste år. Vi gleder oss;-) Takk for oss. Nei og nei, hva har Valldalingene rota seg bort i nå Takk for et bra treff, mange lekre biler, og bra vær ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 19, 2005 Bilder her ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 19, 2005 Kjempe treff!!!! Har vert på en del biltreff dei siste åra men dette var de beste treffet eg har vert på noen gang. Bortsett fra været på fredag kunne ikkje eg for min del ha fått eit betre treff!!!! Stor takk til alle som var med å arangerte treffet, dere gjorde en kjempe jobb!!!! Vi fra Valldal kan ikkje love nåke som helst men vi tar utfordringa og skal sjå ka vi får til. Stor takk til alle som var med å arangjerte treffet fra alle oss fra Valldal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 19, 2005 Nei og nei, hva har Valldalingene rota seg bort i nå Det kan godt hende vi trenger litt hjelp for å få det til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer ! Det er jo deilig med god kritikk når klubbens medlemmer gjør noe for andre. Tusen takk til arr.kommitèen i Molde og omegn ! Jeg håper også at det gikk bra på den økonomiske siden. Det kommer vel en mer fyldig reportasje i neste Treffpunkt ? Lykke til med senere arrangementer ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...