90 000 km service på audi a3 2004

Anbefalte innlegg

Da begynner km telleren og nærme seg 90 000 km og må vel begynne å tenke på neste service...

Noen her på forumet som kan anbefale et verksted i Trondheim til dette? Det jeg har erfart/hørt om møller er ikke gode greier...

Skal registerreim også taes nå eller blir det på neste service??

-Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Møller er det ikke intervall på regreima, så denne sjekkes ved service og det tas en beslutning på om den byttes nå eller senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. det hørtes merkelig ut!

Er det bare møller som gjelder ang. serviceoppfølging eller lønner det seg å titte på andre verksteder? mekonomen, snapdrive eller andre uavhengige verksteder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registerreim bytte kommer jo helt an på hvilken motor du har. det står i service heftet når den skal byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registerreim bytte kommer jo helt an på hvilken motor du har. det står i service heftet når den skal byttes.

La faktisk ikke merke til at han ikke hadde oppgitt dette, tok av en eller annen grunn utgangspunkt i min motor (1,6 102hk). :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Møller er det ikke intervall på regreima, så denne sjekkes ved service og det tas en beslutning på om den byttes nå eller senere.

Når jeg hadde samme bil som deg Anders fikk jeg beskjed om at regreima skulle skiftes på 120'. Fikk beskjed om det samme på en Golf jeg hadde med lik motor også. Dette var på Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar=) har også 1.6 l motor så blir vel ikke registerreimskifte på meg enda da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt 120 000 eller etter 5 år. Det som kommer først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervaller på reg reim burde man sjekke med møller generelt.. bare å ringe de, pga at 2 tilsynelatende like motorer (samme volum, drivstoff type og effekt) kan ha forskjellige intervaller avhengig av årsmodell og bil den sitter i:) Denne listen har man online hos møller da den oppdateres stadig og det hender faktisk at det gjøres endringer på intervallen på en motor underveis.. av fabrikken. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.