#1 Skrevet August 7, 2009 Hjelp ! Noen som har justert posisjonen på ruta til TT etter å ha bytta vidusheisen evt bytta vindusheis motor ? Har prøvd etter det som står i verksted manualen men jeg får ikke det til å funke ! Anyone ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2009 Hjelp ! Noen som har justert posisjonen på ruta til TT etter å ha bytta vidusheisen evt bytta vindusheis motor ? Har prøvd etter det som står i verksted manualen men jeg får ikke det til å funke ! Anyone ! På 02 passaten min funker dette: (vet ikke om det er det samme på TT) Ha tenningen påslått med vinduet lukket, hold inne bryteren for å stenge vinduet til du hører et klikk fra vindusmotoren. må holde ca 3 sekunder mener jeg det var. Da har vindusmotoren lært seg endeposisjon i lukkket stilling til ruten. Etterpå skal vindusheisen fungere fint også med autofunksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2009 (endret) Fikk det til å funke nå, måtte justere glasset slik at det ikke klemte noen steder. Når motor møter motstand så går det tilbake. Men på TT Coupe så går vindu ned 5 mm når døra åpnes, dette funker ikke etter montering ! Så er det noen som vet hvordan dette aktiveres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...