audi a3 06 modell 19" og inpress

Anbefalte innlegg

hei,

 

har en 06 modell a3 hvor hjula subber, er 35 inpress på felgene, tenkte å dreie de ned, men til hva? ta så mye som mulig? er vell 45 som er orginalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35 er litt lavt på disse ja, er bilen senket?

Originalt er vel 50 ellerno. Har 45 på min med 19" og mye senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke senket nei, er 235\35\19. subber når jeg har litt fart i dumpet, ikke mye, men nok til at det er irriterendes. merkelig nok mest på høyre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok innpresset som gjør det ja, har en kompis som sliter med det samma på sin usenka med 18" ET35.

45 bør hjelpe, noen andre kan sikkert bekrefte det. Ikke lettere å kjøpe nye da, enn å begynne å dreie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,

 

har en 06 modell a3 hvor hjula subber, er 35 inpress på felgene, tenkte å dreie de ned, men til hva? ta så mye som mulig? er vell 45 som er orginalt?

 

Mot 1 cm bør holde (opp mot ET45), men pass på at du lar noen som har litt peil gjøre dette for da vurderer de litt om felgen ikke svekkes av denne operasjonen. Man trenger egentlig det godset felgen har, men av og til kan man dreie bort endel uten at det gjør noe, felgens design og orig.godstykkelse avgjør dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket opp hvor mye som går å dreie, 5-6mm, dette er firma som har spesialisert seg på å dreie felger. Burde det holde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket opp hvor mye som går å dreie, 5-6mm, dette er firma som har spesialisert seg på å dreie felger. Burde det holde?

 

Det hjelper mye med ET40-41 vs 35, men velg også et smalt dekk for å prøve å unngå all subbing. 225 ville jeg satset på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.