#1 Skrevet August 8, 2009 Vet ikke om dette er riktig tråd, men ser at noen andre har brukt det før meg. Noen som kan lage to varianter på en golf 2 for meg? Om dere ser på prosjektet mitt, den grønnfargen på hele bilen samt g60 kit. Den grønnfargen på hele bilen med sortblank g60 kit. Det er det hele.. Noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2009 Da må du legge inn link til prosjekt-tråden eller bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162467 Hele prosjekttråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2009 (endret) Det er forøverig den lyseste grønnfargen som er noenlunde korekt til sånn fargen er "in real life" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2009 Legg ut et bilde av en annen bil som er komplett, så slipper folk alt for mye jobb.. Kan desverre ikke PS så kan ikke hjelpe deg med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2009 Lånt ett bilde av Pål Folseråssin gammle golf. Tommy sæther som har denne nå. Bare si ifra om jeg skal slette... Noen som kan hjelpe meg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2009 Ett hett tips er å gjøre det enklest mulig for den som skal hjelpe deg. Legg ut alle bildene man trenger i denne tråden, med forklaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2009 Okei, here we go Dette er bilen med skjermbyggere og skjørt. Som dere ser er disse svart blanke. Er det noen som kan gjøre bilen i den grønn fargen jeg skal ha min i, fortsatt med blanksvarte byggere og skjørt? Og om noen kan gjøre den ensfarget grønn også? Altså byggere og skjørt i grønnt også? Men la gti leppa være sort. Kan gjerne fjerne listene langs siden om dere vil... Her er bilen Her er fargen Noen som kan hjelpe meg? Haster litt, lakkering er like rundt hjørnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2009 Jeg er ikke så god på dette, men en quick-fix ble sånn.. mot originalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2009 Tusen tusen takk Kunne noen ha tatt og gjort bredderene og skjørtene i samme grønnfarge også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2009 (endret) Noen som vil prøve seg på denne også? Please? Vært greit å sett den litt nærmere og i en litt annen vinkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2009 Ingen som kan fikse det andre bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...