Oljetrykk problem Audi S2 3B

Anbefalte innlegg

Hei!

Skifta toppdeksel pakkning/tennplugg pakning og gass spjeld hus pakning på min 91 mod Audi S2 3B for eit par dagar sidan. Når motor og oljer er driftsvarm og går på tomgang ligge oljetrykket på 1,2 til 1,3 bar. Er ikkje dette litt lite?? Meiner den låg på 1,8 til 2,0 bar på tomgang før eg skifta toppdeksel pakninga. Gjorde rein toppdeksel og tettingsflate og passa godt på at det ikkje kom noko drit ned i toppen, men kan jo aldri vete!? Motoren får normalt oljetrykk når den er kald (5 bar) og ligg på 4 bar under køyring med normal driftstemp. Dette er ein original motor som har gådd 179 000km og er ikkje trimma. Olje og filter blei skifta seint i mai og den er ikkje gådd mykje etter det. Ingen lekkasjer å sjå. Køyrer på Valvoline syn power 5W-40. Nokon som har ein tanke om kva dette er eller som har hatt samme problem?? Plutseleg slitt oljepumpe eller skit i oljetrykksgivar????: klø :

Takkar på førehand for svar!!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror egentlig dette er ganske normalt.. Om ikke har jeg åsså feil med min ;) Tenkte først jeg brukte feil olje, men nei. For min måler viser samme like verdier som du har! Bare at jeg har en S4 AAN..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror egentlig dette er ganske normalt.. Om ikke har jeg åsså feil med min ;) Tenkte først jeg brukte feil olje, men nei. For min måler viser samme like verdier som du har! Bare at jeg har en S4 AAN..

Godt å høyre!!:) Synest berre det var litt merkelig at den forandra seg frå 1,8 til 1,2 etter toppdeksel pakning skifte. Mulig det er eg som blingsar litt: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.