#1 Skrevet August 8, 2009 Heisann. Skal til Vigra imorgen, og skal jeg ta hurtigbåten må jeg vente i tre timer.............. Tenker da på drosje fra Sulesund, men vist tunellene er stengt så er vell det bare å glemme. Har desse åpnet igjen nå, eller er det ferge fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2009 Rv 658Kverve bomstasjon - Vigra (Valderøytunnelen) Møre og Romsdal - Midlertidig stengt Stengt på grunn av vedlikeholdsarbeid i periodene: Mandag til fredag og søndag fra 18:00 til 06:30 (neste dag). Når tunnelen er stengt, avvikles trafikken med ferge fra Ålesund til Valderøya. denne tunnelen du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2009 Aha, den er åpen når jeg skal reise da ja.. Men endret flyet mitt, så reiser fra Ørsta istedenfor.. Takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...