Delenr hjelp; Sjekk/kontroll av delenr.

Anbefalte innlegg

Driver å skal ha inn telefonsstyring på rattet i passaten min (har multifunkratt uten tlf styring). Så skulle jeg visst om det finnes bryter for dette, eller om den jeg har i dag gjør samme nytte. Det som gjør meg usikker er at i DENNE tråden så sier Kristoffer Stranden at jeg ikke trenger bytte bryter. Den er "grei" (enn så lenge). Men på DENNE siden er det plutselig bilde av bryter med "tlf-knapp" på............ Dette er da til en Golf, men bryter og ratt ser helt likt ut som i Passaten min..... :confused::confused:

Lite hjelp å få hos Møller i grunn, synest det er mer å hente her inne. Dessuten er det søndag i dag, og ville gjerne ha svar på dette så fort som mulig. :P:p

Har søkt på ebay.com + .de i timesvis, finner ikke bryter der. Har prøvd med forskjellige søke-kriterier o.l.

I tråden på vwnavi.com (som jeg linket til) er delenr 1J0 959 537 G oppgitt.

Noen som kan sjekke dette opp? Skulle visst 2 ting;

1) Stemmer dette delenr?

2) Passer dette Passat 3bg (mf ratt)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.