Spreng tegning Motor og girkasse ETC ?

Anbefalte innlegg

Er det nogen som har tegning på AWB motor og S tronic girkasse dette er til en 2003 Audi A6 1,8T. Holder på og demontere for broen for og få ned bunpannen da tenkte og vil skifte ATF olien+ filter på girkassen nu hvor jeg er i gang med og plukke alt i filler.

Der er mange tråd med bytte av filter ETC på vanlige trip tronic kassen men denne er den nye S tronic og den er ikke i det hele tat lik og nei der er ikke en bunnpanne på denne kasse så det er logik for perlehøns hehe : klø :

Er der en oppegående sjæl her på forumet som har peiling?

Det er i øvrig genske enkelt og ta ned forstillingen på disse biler det er bare og five dei igang men husk og sikre/Løfte motor og girkasse jeg har brugt en talje fremme i motoren og bag er det sat in en auto bukk + en go beri træ klosse.

Husk og og merke forstillingen med en spray boks maling før der demonteres.

Der er og en kabel ved høgre motor feste denne er strips med en plastik boks dings denne demonteres .

Ellers er det bare og sette i geng det tog meg 2 timer og tenke ut en plan og demontere forstillingen og jeg er ikke mekanikker : rolleyes Skal nu igang med og demontere bunn pannen på motoren.

MVH Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.