9x15" og 11x15 Gotti på golf 1???

Anbefalte innlegg

Har funnet noen helt råe felger til mitt old school prosjekt, men vet ikke om eg får disse til å passe og Et er uvisst?!

Felgene er av merket Gotti og er 9x15 og 11x15....Bredding av skjerm er ikke noe problem, men vet ikke et, noen som har peiling på dette? Kan ikke finne noe på nett heller....

Mvh Mads

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at 11x15 blir pent på en Golf 1 uansett... En må modde skjermene så sinnsykt å få det innenfor at det sannsynligvis vil ødlegge utseende, men kanskje jeg tar feil :)

Uansett må du nok ned mot 0 i innpress eller kanskje negativt for å få plass innover. Men Gotti lagde mye råe felger, enig der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet noen helt råe felger til mitt old school prosjekt, men vet ikke om eg får disse til å passe og Et er uvisst?!

Felgene er av merket Gotti og er 9x15 og 11x15....Bredding av skjerm er ikke noe problem, men vet ikke et, noen som har peiling på dette? Kan ikke finne noe på nett heller....

Mvh Mads

Høres ut som du må opp i breddinger ala Rieger GTX/GTO kittene da...

de bilene ble utstyrt med 10-11" bredde bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du må opp i breddinger ala Rieger GTX/GTO kittene da...

de bilene ble utstyrt med 10-11" bredde bak

Og alle vet jo hvor utrolig lekre de kitene er :D Kjørte en slik cab her i distriktet tidligere med 11x15 BBS RS... råtøffe felger ellers såg det bare latterlig ut, mao håper jeg du har andre planer enn slikt Rieger kit!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går med litt vilje, men om det vil sjå fint ut er eit anna spørsmål.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfene i berg-cup bruker slike bakfelger, men da med slik bredding

lorig02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tøft synes jeg, men ikke særlig å kjøre på veien med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mvh Mads

Velg i såfall 9x15 både foran og bak. Krever endel bearbeiding av forskjermen, men er nok mulig uten å ødelegge karosseriformen totalt. 215/40 15 dekk er en selvfølge på Golf 1 med disse felgene. Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tøft synes jeg, men ikke særlig å kjøre på veien med

Tøft?

Drittøft!!! Berg cup bliene er helt rå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.