typ 85 aan fjusker så kommer den.

Anbefalte innlegg

Hei..

Er på tampen av prosjektet mitt for denne gang, men motor er ikke helt slik den skal være.

Når motoren sto i s4en hvar den fin, den er chippet og ladet da 1,6

Problemet er:

Når jeg gir full gass så lader den opp til 1,3 men så plutselig faller trykket til ca 0,5. Hvis jeg da fortsetter å holde full gass så kommer trykket plutselig tilbake ( ca 2500rpm senere) og holder det oppe til turtallsperra.

Motoren fjusker i det jeg har 0,5trykk, men går reint med en gang trykket er tilbake.

Akkurat i det trykket faller høres det ut som det kommer ut en plass.

Hva kan det være?

trykk lekkasje?

n75?

gåen turbo?

resirken som ikke holder nok igjen?

eller noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være for liten bensinpumpe? Bruker den orginale 1,8kjet pumpa.

Prøvde å blende slangen til wastegate,, men ingen forskjell. Noen feil som går igjen på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg utelukker Luftlekkasje,, har gått over alt der...

Motor virker nølende fra ca 4800 og opp,,, turbo kommer og går, men så kommer den helt på slutten, den er også med i starten.

Kan det være bankesensorer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.

I dag har den plutselig blitt bra og funker fett! Har ikke gjort noe, den bare plutselig virket og holder trykket hele veien :)

Eneste jeg har gjort er å kjørt ca 15mil med henger i 5. gir mesteparten av tiden,, meget rolig kjøring..

Hva har feilen vært / er ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.