#1 Skrevet August 9, 2009 Hei Har problemer med kaldstartventilen på bilen min, en 90q 2.3 20v 1989mod. Noen som kan forklare hvor den ligger? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2009 Hei Har problemer med kaldstartventilen på bilen min, en 90q 2.3 20v 1989mod. Noen som kan forklare hvor den ligger? MVH Er det kaldstartventil på denne motoren a? Er sikkert, men har bare aldri hørt om det. Hvordan vet du at det er den? Feildiagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 Du har ikke den du. er tempgiveren bak på toppen som bestemmer om motor er kald eller varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 Tenkte det var den siden bilen er tungstartet når den er varm, ryker veldig svart når den starter, bruker unormalt mye bensin (15l på 6mil rolig kjøring) og fusker innimellom når jeg kjører. Tenkte da det kunne vært en slik kaldstartventil eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...