Bilde av komplett S4 Bakstilling

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et bilde av en bakstilling til S4 som er montert på bil eller ligger komplett på gulvet. Skal sette sammen en slik en men er ikke helt sikker på bærearmene. Skal ha dette på en 2er Golf og er litt usikker på åssen bærearmene er montert. Skal ta et bilde i morgen av det jeg tror er riktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har et bilde av en bakstilling til S4 som er montert på bil eller ligger komplett på gulvet. Skal sette sammen en slik en men er ikke helt sikker på bærearmene. Skal ha dette på en 2er Golf og er litt usikker på åssen bærearmene er montert. Skal ta et bilde i morgen av det jeg tror er riktig

må da vel finnes ganske mange enklere og lettere bakstillinger som en kan smekke på om en først ska ha rwd??

B5 eller C4 S4 du er ute etter?

På C4 ser du iallfall forskjell på disse 2 med at på den ene er det en ekstra brakett eller hank om du vil kalle det i forkant av bærearmen, denne er for fjæren til lasteventilen, da skal denne stå på førersiden...

-Mener det skal ligge noen bilder av slike bærearmer i S4 tråden eg har, ikke satt sammen, men viser iallfall denne saken jeg nevner;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Her ser du hvordan bakstillingen min så ut etter overhaling. Har muligens noen bedre bilder også. må leite litt.

IMG_3287.jpg

IMG_3289.jpg

bakstilling.png

mansjett.png

Lykke til med golfen! Jeg får fortsette å skru litt M3 jeg så jeg får rasa litt snart!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bildene. da er det bare å starte vinkelkuttærn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.