#1 Skrevet August 9, 2009 Er det noen som har et bilde av en bakstilling til S4 som er montert på bil eller ligger komplett på gulvet. Skal sette sammen en slik en men er ikke helt sikker på bærearmene. Skal ha dette på en 2er Golf og er litt usikker på åssen bærearmene er montert. Skal ta et bilde i morgen av det jeg tror er riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2009 Er det noen som har et bilde av en bakstilling til S4 som er montert på bil eller ligger komplett på gulvet. Skal sette sammen en slik en men er ikke helt sikker på bærearmene. Skal ha dette på en 2er Golf og er litt usikker på åssen bærearmene er montert. Skal ta et bilde i morgen av det jeg tror er riktig må da vel finnes ganske mange enklere og lettere bakstillinger som en kan smekke på om en først ska ha rwd?? B5 eller C4 S4 du er ute etter? På C4 ser du iallfall forskjell på disse 2 med at på den ene er det en ekstra brakett eller hank om du vil kalle det i forkant av bærearmen, denne er for fjæren til lasteventilen, da skal denne stå på førersiden... -Mener det skal ligge noen bilder av slike bærearmer i S4 tråden eg har, ikke satt sammen, men viser iallfall denne saken jeg nevner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 Hei Her ser du hvordan bakstillingen min så ut etter overhaling. Har muligens noen bedre bilder også. må leite litt. Lykke til med golfen! Jeg får fortsette å skru litt M3 jeg så jeg får rasa litt snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 Takk for bildene. da er det bare å starte vinkelkuttærn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...