#1 Skrevet August 9, 2009 Hei, Er denne maskinen noe å bruke? http://www.auto-supply.no/Internett/Produkter/Poleringsmaskin+%22Best+Tools%22.b7C_wRrKYu.ips Hvor får jeg kjøpt pads som passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2009 Nei, styr unna. Du ville jeg heller gått for den hos http://www.marineshop.no, koster ca det samme bare bedre. Pads og bakplate kjøper du f.eks. hos Scandicshine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 (endret) Hvordan er den fra marineshop? holder den turtall med belastning osv? Vekt på den? Litt mere levlig pris kontra en FLEX etc.. EDIT: har den nok turtall? ser flexen går helt til 3700 mot marineshop sin går til 3000 o/min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 Ser ikke så dum ut den der. Er vel med bakplate på den, men er ikke med borrelås, så må vel uansett kjøpe det utenom... Trenger man mer enn 3000 rpm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2009 Du må ha ny bakplate uansett, jeg jobber sjelden over 2200rpm så den holder sånn sett.. Åssen den opprettholder turtallet vet jeg ikke helt, men den går for å være en av de bedre billigmaskinene.. Men har du penger til det og skal bruke den mye ville jeg helt klart tatt en Makita el Flex.. Jeg har begge og liker de veldig godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2009 Jeg kommer nok ikke til å bruke den mye.. Kanskje 10 ganger ila året... Så vil helst ikke bruke allt for mye på maskina. Ikke sikkert jeg synes det er noe gøy å drive med heller... Så dumt å sitte meg en maskin til mange lapper uten at den blir brukt... Helst maks 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2009 Jeg har en slik best tools. Det er ingen proffmaskin, men for meg som ikke polerer biler så ofte så holder den lenge for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2009 Elendig maskin.....den kan dø før du vet ordet av det. En Hitachi spv 18 får du til ca 2000-2200kr..MYE bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2009 Elendig maskin.....den kan dø før du vet ordet av det. En Hitachi spv 18 får du til ca 2000-2200kr..MYE bedre. Hvor får man kjøpt denne til 2000-2200kr? Bare sett den til 2990,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2009 maxbo for eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2009 Jeg har denne besttools maskina og har brukt den en del. Ulempene ved den er at den produserer MYYE varme, og gir etter veldig lett. Ledningen er også altfor kort. Fordelene er at den ikke veier noenting, støyer lite og koster hele 299,- i innkjøp på Torshov (mulig dette var kampanje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2009 Lurer på hvorfor enkelte enkelte på død å liv skal ha det dyreste verktøyet når det ligger å støver ned 364,5 dager i året Jeg har kjøpt mye billig verktøy, blandt annet en poleringsmaskin på torshov... funker helt greit... er hvert fall glad jeg ikke brukte 2-3k når jeg ikke bruker den så ofte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2009 Lurer på hvorfor enkelte enkelte på død å liv skal ha det dyreste verktøyet når det ligger å støver ned 364,5 dager i året Jeg har kjøpt mye billig verktøy, blandt annet en poleringsmaskin på torshov... funker helt greit... er hvert fall glad jeg ikke brukte 2-3k når jeg ikke bruker den så ofte... ja,, den skal jo bare gå rundt Veit om flere som har Best - Tools maskina, funker helt greit, men kanskje ikke til proff arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2009 Jeg har den best-tools maskina. Funker greit til hobbybruk etter min mening. Gir seg litt lett kanskje. Men er som oftest bare og stille den ett hakk høyere en den farten man egentlig skal ha om man skal legge på litt vekt Har vel polert en 10-12 biler med den nå og ikke hadd noe problemer med den. Bråker litt enest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2009 Fikk tak på en Miwhakeey maskin på finn her omdagen. Fikk den i posten igår, virker som en veldig bra maskin. Sterk er den i allefall. Så nå er det bare å vente på pakke fra CYC å håpe at det blir noen finværsdager så vi får brukt maskina før vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...