#1 Skrevet August 9, 2009 Heisann, Har fått opp AirBag lys, og får det ikke bort med å bruke "clear codes" i Vag-Com (som du gjør med motor lampa)... jeg får heller ikke opp noen kode på airbaggen... Forslag? Det gjelder en Audi A4 B6 1.8T Sedan, 2002 MOD, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2009 ta av batteriet og la det være av i 30 min ca og sett på . Kanskje blir det borte da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2009 kutte bilen for strøm? Da streiket sentrallåsen min. måtte omprogrammere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2009 vil tippe det er dårlig kontakt et eller annet sted. har du hatt av ratt eller noe den siste tiden hvor du måtte koble ut airbagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2009 Hei! Fungerer alt som det skal ellers? prøv følgende om det lyser uten feilkode : http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Passat_(3C)_Steering_Assist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...