Anbefalte innlegg

I B7'en min har jeg ett ikon til venstre for klokken, som er av en antenne. Noen som vet hva den er til for? Eneste forskjellen jeg har merket etter at den kom på, er at handsfree over bluetooth fungerer (det fungerte ikke i starten, men fungerer nå, vet ikke om det er relevant til antenne ikonet).

IMG_0168.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vanlig det. hvis du ikke hadde hatt det og det f.eks så er det skifte til sommer tid eller vintertid så hadde det ikke blitt gjort om du ikke hadde hatt den antennen der. er noe med noen radio signaler som den tar inn tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "atom-klokken" i Tyskland, bilen tar inn signalet og justerer tiden selv. Husker ikke hvor den antennen ligger, men et sted der nede hvertfall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, da vet jeg hva antenneikonet var til for! Nyttig funksjon for oss som ikke gidder oppdatere alle klokkene 2 ganger i året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.